JasonStatham Geplaatst: 28 juli 2015 Rapport Geplaatst: 28 juli 2015 Mijn Pegasus voertuigen: The Liberator Mammatus Stretch Hydra heb ik **dit weekend geloof ik maar voor 1½ miljoen , koopie Is natuurlijk maar net wat je een koopie vind Reageren
DionneQueen Geplaatst: 28 juli 2015 Rapport Geplaatst: 28 juli 2015 Mijn Pegasus voertuigen: The Liberator Mammatus Stretch Hydra heb ik **dit weekend geloof ik maar voor 1½ miljoen , koopie Is natuurlijk maar net wat je een koopie vind Tsja, in vergelijking met de normale prijs á 3 miljoen vond ik de helft wel een koopje Reageren
mrfilmpjesmaker123 Geplaatst: 28 juli 2015 Rapport Geplaatst: 28 juli 2015 Hoe zielig het ook klinkt... Ik heb nog geen Pegasus voertuigen Was eerst vooral bezig met appartementen , auto's en wapens. Nu ga ik toch echt bezig met Pegasus voertuigen. Reageren
gtavboy Geplaatst: 3 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Hoe zielig het ook klinkt... Ik heb nog geen Pegasus voertuigen Was eerst vooral bezig met appartementen , auto's en wapens. Nu ga ik toch echt bezig met Pegasus voertuigen. de helft van wat je koopt gebruik je toch bijna nooit Reageren
Strymon Geplaatst: 5 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2015 ik heb veel te veel pegasus voertuigen.. de enige dieik echt gebruik is mn buzzard voor missies.. de rest gebruik ik zelden tot nooit.. Reageren
gtavboy Geplaatst: 10 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2015 +savage net gekocht met korting Reageren
larfje94 Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Alles, inclusief de cargobob. Maar had ik nooit moeten doen. Nu ben ik veels te lang aan het zoeken tussen al die nutteloze voertuigen. Maargoed ik wil alles graag hebben. Maar beter is om alleen alles te kopen waar je ook echt wat aan hebt. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 28 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2015 Even het topic een kleine boost geven Er is weer veel veranderd Mijn Pegasus Vehicles Air Vehicles Buzzard Attack Chopper Swift Maverick Land vehicles Mesa Water vehicles Dinghy Seashark mESE Reageren
RyanDanah Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Mijn Pegasus voertuigen: - Attack Buzzard - Savage - Hydra - Rhino Tank - Shitzu Squalo - Shitzu Tropic Boten zijn nog maar weinig / niet gebruikt. Binnenkort nog een Valkyrie toevoegen, ik moet nog circa $650.000,- Lijkt me leuk om tijdens missies met vrienden in te vliegen. Reageren
RyanDanah Geplaatst: 19 november 2015 Rapport Geplaatst: 19 november 2015 De laatste tijd wordt geregeld mijn Pegasus voertuig van me gestolen. Soms word ik zelfs soms uit mijn voertuig getrokken. Als ik net met mijn Hydra zal opstijgen. Of met mijn Valkyrie spelers een lift zal geven. Jammer van Rockstar dat je bij Pegasus voertuigen niet als enigste toegang hebt. Zoals bij je auto's en motors wel goed geregeld is. Of is hier wel wat voor te regelen? (Ik speel op een PS3). Reageren
FlexxNL Geplaatst: 19 november 2015 Rapport Geplaatst: 19 november 2015 De laatste tijd wordt geregeld mijn Pegasus voertuig van me gestolen. Soms word ik zelfs soms uit mijn voertuig getrokken. Als ik net met mijn Hydra zal opstijgen. Of met mijn Valkyrie spelers een lift zal geven. Jammer van Rockstar dat je bij Pegasus voertuigen niet als enigste toegang hebt. Zoals bij je auto's en motors wel goed geregeld is. Of is hier wel wat voor te regelen? (Ik speel op een PS3). Hmm ik dacht dat je die net als je auto's / motor's alleen voor je zelf kon zetten. Als het goed is moet dat toch kunnen lijkt mij wel hoor. Het lijkt mij inderdaad heel erg vervelend en matteloos irritand als elke keer iemand je voertuigen steeld. Reageren
nolms Geplaatst: 19 november 2015 Rapport Geplaatst: 19 november 2015 Nee, iedereen kan je Pegasus voertuig stelen. Je kut hem niet op slot doen maar als iemand je hydra jat dan krijg je een berichtje dat je voertuig gestolen is en word hij er kort erna uitgekicked. Op new gen kun je sinds kort wel als je het verkeerde pegasus voertuig hebt gebeld of als je hem bijvoorbeeld toch op een andere locatie wilt hebben nog een keer bellen en hem dan opnieuw bestellen, ik weet niet of dat ook werkt als iemand hem gestolen heeft of niet. Ik denk trouwens niet dat dat op de ps3 ook zo is want volgens mij kwam dat met die low rider update. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 19 november 2015 Rapport Geplaatst: 19 november 2015 Nope, dit kan inderdaad niet op de PS3. :\ Reageren
PrioX Geplaatst: 9 september 2017 Rapport Geplaatst: 9 september 2017 Op 26-3-2015 om 10:47, PrioX zei: Rhino Tank Cuban 800 Dodo Seaplane Speeder Inmiddels zijn er wat voertuigen bijgekomen: Rhino Tank Cuban 800 Dodo Seaplane Speeder Besra Hydra Savage Valkyrie Boxville Journey Mule Marshall Kraken Seashark Insurgent Pick-Up Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.