NicolaB Geplaatst: 27 april 2015 Rapport Geplaatst: 27 april 2015 (bewerkt) PC: World of Tanks WarThunder League Of Legends Bewerkt: 27 april 2015 door NicolaB Reageren
KoningJesper Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Rayman zou fantastisch zijn Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2015 PC: World of Tanks WarThunder League Of Legends Bedankt, ik ga komende maand ook aan de slag met PC's games. De meeste zoals LoL en WoT zijn wel redelijk bekend. Rayman zou fantastisch zijn Het zou een logische gratis game zijn, aangezien Rayman vorige maand voor Xbox One kwam. Het is een uitstekende game als je van platform games houdt. Shovel Knight heb ik mijn bedenkingen bij. Dat spel is net uit. Reageren
NicolaB Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Bedankt, ik ga komende maand ook aan de slag met PC's games. De meeste zoals LoL en WoT zijn wel redelijk bekend. Oke, bedoel je dat dit voor onbekende games is, juist bekende games of zeg je het gewoon voor erbij? Anyhow, ik ben benieuwd hoe het PC-lijstje eruit komt te zien... Keep us posted ^^ Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Je zult het zien. Er komen twee categorieën bij. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2015 (bewerkt) De volledige lijst van Mei 2015 staat online! Steam als nieuwkomer met twee top 10 gratis game lijsten. Klik hier om naar de gratis games van Mei 2015 te gaan! Laatste update Bewerkt: 30 april 2015 door NickOwnage Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Knack dus niet voor de PS4 Wel weer (mij) niets zeggende titels en voor mij niet download waardig Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Knack dus niet voor de PS4 Wel weer (mij) niets zeggende titels en voor mij niet download waardig Inderdaad wederom trieste Indie titels. Dan maar wachten op Juni. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2015 (bewerkt) De gratis game met Playstation Plus zijn reeds bekend: Het betreft de volgende games: Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes (PlayStation 4) Skulls of the Shogun: Bone-A-Fide Edition (PlayStation 4) Call of Juarez: Gunslinger (PlayStation 3) Cloudberry Kingdom (PlayStation 3) Super Exploding Zoo (PlayStation 4, PlayStation Vita) Futuridium EP Deluxe (PlayStation 4, PlayStation Vita) Bron Bewerkt: 27 mei 2015 door NickOwnage Reageren
MovieGamer Geplaatst: 27 mei 2015 Rapport Geplaatst: 27 mei 2015 Ik heb nog nooit een Metal Gear game gespeeld, maar wil die Ground Zeroes toch een kans geven en dan vooral omdat hij een maand gratis gaat worden. Btw, was vroeger meer van de Splinter Cell games. Reageren
Visser23 Geplaatst: 28 mei 2015 Rapport Geplaatst: 28 mei 2015 Hmm, Metal Gear Solid klinkt zeker interessant. Ook ik heb nog nooit een game daarvan gespeeld. Ik denk dat ik deze toch maar eens ga proberen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2015 (bewerkt) De 3e editie van Gratis games v/d maand is er! Met een aardige game voor PlayStation 4 namelijk Metal Gear Solid V. Jammer genoeg weer weinig soeps voor de Xbox One. De Origin game wordt later toegevoegd aangezien deze nog niet bekend is. De lijsten van Steam zijn aangepast van een top 10 naar een top 5. Veel plezier met de gratis games van deze maand!Klik hier voor de gratis games v/d maand lijsten van Juni. Bewerkt: 29 mei 2015 door NickOwnage Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2015 De nieuwe gratis games van Xbox zijn al bekend! Reageren
Crypteq Geplaatst: 27 juni 2015 Rapport Geplaatst: 27 juni 2015 Heb eigenlijk nog nooit een game uit de Assassin’s Creed reeks gespeeld, omdat het me nooit echt trok. Nu die gratis beschikbaar wordt dan moet ik het toch maar eens gaan proberen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2015 AC BF vindt ik persoonlijk wel een van de betere AC omdat de wereld die te ontdekken is megagroot is. Daarnaast mooi varen met schepen en zeeslagen doen. Ik ga deze game ook downloaden, maar zal hem niet voor de 100% uitspelen wat ik wel op de 360 heb gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.