FlexxNL Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Dus eigenlijk is het handig eerst deel 1 tekopen en tespelen en dan deel 2 binnen tehalen en tespelen of kan ik zo met deel 2 beginnen ? Wat zou jullie keuze hier in zijn ? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Tis leuker om met deel 1 te beginnen, maar met deel 2 kun je ook zo beginnen. Hoofdpersonen zijn namelijk wel anders. Hoofdpersoon van deel 2 is het karakter dat zich ontwikkeld in deel 1. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 5 november 2015 Rapport Geplaatst: 5 november 2015 Zo deel 1 net gekocht Over een half uurtje is die binnen hoop ik Daarna deel 2 binnen halen En dan is het vast wel bijna 00:00 om COD Blackops III binnen tehalen Heb ik weer wat games er bij om tegaan spelen eens wat anders dan al dat GTA Reageren
FlexxNL Geplaatst: 26 november 2015 Rapport Geplaatst: 26 november 2015 (bewerkt) Er zit niet heel erg veel bij deze keer helaas. Is het altijd zo weinig ? Of is het wel eens meer geweest ? Er zit 1 ding bij wat mij denk ik wel leuk lijkt en dat is King's Quest - Chapter 1: A Night to Remember Als er meer chapters komen als het bij 1 blijft dan niet natuurlijk Bewerkt: 26 november 2015 door Pino1982 Reageren
PrioX Geplaatst: 26 november 2015 Rapport Geplaatst: 26 november 2015 5 gratis games voor Xbox One, mooie deal. Ik kijk uit naar Operation Flashpoint. Heb ik destijds al eens gespeeld en was op zich wel een leuk spel. Echter niet de tijd genomen om het uit te spelen (en inmiddels verkocht). Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2015 5 gratis games voor Xbox One, mooie deal. Ik kijk uit naar Operation Flashpoint. Heb ik destijds al eens gespeeld en was op zich wel een leuk spel. Echter niet de tijd genomen om het uit te spelen (en inmiddels verkocht). Kwam niet verder dan level 1. Vond het niet zo'n succes. Misschien snap ik nu het spel beter. Reageren
thetorterra Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 Zo, net thief gedownload. Zat er al eerder aan te denken om hem aan te schaffen. Ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2015 Zo, net thief gedownload. Zat er al eerder aan te denken om hem aan te schaffen. Ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb. Is het wat? Ik heb hem nog niet gedownload, maar het schijnt een goede game te zijn. Reageren
thetorterra Geplaatst: 17 december 2015 Rapport Geplaatst: 17 december 2015 Ben nog niet heel ver, maar wat ik tot nu toe heb gespeeld ziet er goed uit. Er hangt een heerlijke ( lees: gruwelijke) sfeer in de game en omdat je zo machteloos bent is sluipen de enige optie om verder te komen. Twee vijanden tegelijk kan nog net, maar als je wordt ontdekt door meer vijanden is het rennen geblazen of doodgaan. Leuk voor de afwisseling Reageren
aron24 Geplaatst: 17 januari 2016 Rapport Geplaatst: 17 januari 2016 In de hoofdpost staat januari 2015, moet dat niet 2016 zijn? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2016 Uiteraard! Dit is gelijk verbeterd! Dit was natuurlijk een test voor de lezers. Bedankt! Reageren
Platypus Geplaatst: 30 januari 2016 Rapport Geplaatst: 30 januari 2016 Hoezo PlayStation is later met de aankondiging? De games zijn sinds woensdag bekend: http://blog.eu.playstation.com/2016/01/27/playstation-plus-in-february-helldivers-nom-nom-galaxy-more/ Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2016 (bewerkt) Excuus, dan moet ik daar overheen gelezen hebben. Update komt gelijk! Informatie is bijgewerkt, bedankt Platypus! Bewerkt: 30 januari 2016 door NickOwnage Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 februari 2016 Rapport Geplaatst: 3 februari 2016 https://www.origin.com/en-be/store/buy/nfs-most-wanted-2013/pc-download/base-game/standard-edition Snel, snel. Ik weet niet wanneer het afloopt. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 1 juni 2016 Rapport Geplaatst: 1 juni 2016 Ik zie een stijgende lijn daar zo bij Sony met de free PS+ games. Vorige maand nog Tropico 5 en nu krijgen we de laatste NBA 2K én Gone Home voor niks. Not bad, not bad.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.