KoningJesper Geplaatst: 14 september 2016 Rapport Geplaatst: 14 september 2016 Nice! M'n computer zou t morgen ook weer moeten doen dus helemaal mooi Reageren
Nyltje Geplaatst: 14 september 2016 Rapport Geplaatst: 14 september 2016 (bewerkt) Ik zag het net ook op Facebook, meteen even geclaimed. Er komen nog 7 6 games aan die we gratis krijgen van Ubisoft, ik ben benieuwd welke. Op Origin zijn trouwens alle extra packs van Battlefield 4 gratis. Bewerkt: 14 september 2016 door Nyltje Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 september 2016 Rapport Geplaatst: 14 september 2016 @Nyltje Nog 4 Games toch? 7 maanden lang dacht ik en we hadden al Sands of Time en Splinter Cell gehad. Ik kan me ook vergissen. Reageren
Nyltje Geplaatst: 14 september 2016 Rapport Geplaatst: 14 september 2016 Oh ik dacht dat de actie net was begonnen. Mijn fout. Reageren
Nyltje Geplaatst: 9 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2016 Battlefield 1 beta is er al niet meer en vergeet de gratis games van uplay niet. (zie hierboven) Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 18 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2016 Balen, was dit even helemaal uit het oog verloren. Net nu september twee leuke games had Beter opletten dus. Reageren
Nyltje Geplaatst: 27 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2016 (bewerkt) Alle Splinter Cell series 75% korting (alles onder de 5 euro) Ik ga zeker Splinter Cell Conviction halen. Slechts 3,74. Hoe ouder de game hoe goedkoper. Bewerkt: 27 oktober 2016 door Nyltje Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 november 2016 Rapport Geplaatst: 2 november 2016 \PS4: Hmm, ondanks 4 spellen, behoorlijke tegenvaller deze maand. Everybody's Gone to the Rapture had ik al, wel prima na het roken van een dikke joint, maar verder niet zo bijzonder. Hebben sommigen al Transformers: Devastation van vorige maand gespeeld? Fucking leuk om in korte sessies te spelen! Heerlijke throw-back na die dagen dat het nog een TV-show was. Het is van PlatinumGames (<3), absoluut niet het beste wat ze kunnen; meer snel en gehaast gemaakt om mee te cashen onder het hoedje van Activision, als niche-studio zijnde. Desondanks, zeker spelen! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2016 Sowieso vallen de games vaak tegen. De enige redelijke game is Murdered: Soul Suspect, maar daar houdt het wel op. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 november 2016 Rapport Geplaatst: 2 november 2016 Het was wel een tijdlang de standaard jah, maar ik zag dit jaar echt een stijgende lijn voor PS4 met juni+juli+september+oktober; heel wat degelijke games langsgeweest. Maar goed, het is ook meer een "extratje" natuurlijk voor Gold/PS+. Maar Sony mag wel echt weer wat harder werken tegen die storingen en DDOS-attacks Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2016 Achja, gratis is gratis. Vaak wel weer aantal uurtjes (10+) die je in de meeste games kan stoppen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 22 november 2016 Rapport Geplaatst: 22 november 2016 Is er wat bekend over de deals van a.s vrijdag, black friday? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 november 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2016 Niet dat ik weet nog. Ik kan morgen even voor je zoeken. Voor de Playstationers! Hou sowieso dit in de gaten!! https://www.playstation.com/nl-nl/campaigns/black-friday/ Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 1 december 2016 Rapport Geplaatst: 1 december 2016 Hey NickOwnage, het is alweer 1 december en met mij is de hele community wel benieuwd wat we deze maand gratis kunnen binnenhengelen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2016 (bewerkt) Ja, dat klopt. Ik ga hier gelijk mee aan de slag! Edit: En bezig met een nieuw 2017 ontwerp! Bewerkt: 1 december 2016 door NickOwnage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.