Jump to content

Welke auto koop ik het beste & hoe


Cill_Blinton

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben Cill_Blinton en ben sinds gisteren level 20.

Ik heb ook gisteren een appartement gekocht met 10 auto plaatsen,

Maar nu vraag ik me af ... Welke auto koop ik het beste? Vrienden zeggen die van $725.000, maar dan vraag ik me af hoe ik in godsnaam aan dat geld zou kunnen komen.

Antwoorden altijd welkom!

Alvast bedankt,

Cill_Blinton

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn persoonlijke favoriet is de Zentorno. Bliksem snel, aardige goede handling en sterk. Hij is duur, dus ik raad je aan veel Heists te gaan doen met andere mensen. Je krijgt dan aardig snel geld. Ik zou dan beginnen met een goedekope snelle auto te kopen en vervolgens door te sparen tot een mooie auto.

Ik rijd zelf veel op de Pegassi Bati omdat ik een liefhebber van motoren ben en hiermee kun je razendsnel door de stad gaan als je over ramps springt of kleine binnenwegen neemt. Echter lazer je wel zo van je motor af als je ergens tegenaan stoot. Oefening baart kunst.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke auto het beste is is heel erg afhankelijk van wat je leuk vind om te doen.

Maar om op je laatste vraag in te gaan, doe missies (het liefst met anderen, nog beter met vrienden en/of crewleden) Daar kun je in een paar minuten tijd zo 10-20.000 verdienen. Als je een beetje goed bent in schieten en rijden worden de Heists ook erg interessant.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt! Btw, de Zentorno die kost toch 725 000 $? :)

Ja, volgens mij wel. Dan heb je de standaard Zentorno. Je kan hem dan ook opvoeren zodat hij sneller rijdt nadat je een aantal races hebt gewonnen. Lekker sparen! :)
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was zou ik beginnen met de elegy, die auto is gratis als je een social club account hebt (de upgrades moet je wel kopen ) en het is tevens een van de beste sport auto die er is.

Ondertussen kun je dan verder sparen voor de zentorno.

Als je ergens een schafter (beste sedan), een zion (beste coupe), een dominator (1 van de beste muscle care) op straat ziet rijden rijd hem dan je garage in, dan is die gratis van jou.

Je moet er wel zelf nog insurance voor kopen in los santos customs.

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg dat je met vrienden of crewleden zo snel mogelijk je upgrades voor je auto vrijspeelt.. Daarvoor heb je geloof ik 50 gewonnen races voor nodig en dat is bijna niet te doen tegen goede racers.. Bedenk goed hoe je je geld uitgeeft.. ik zou in alle klasses niet zomaar mn geld uitgeven aan middelmatige autos.. hoe vet ze er ook uitzien.. geef eerst je geld uit aan de beste in elke klasse.. Broughy1322 is een bekende yt-er en heeft elk voertuig in de game getest.. graaf zijn channel maar eens door, ik heb er erg veel aan gehad,,

https://www.youtube.com/user/hwkabro

Link to comment
Delen op andere websites

Zorg dat je met vrienden of crewleden zo snel mogelijk je upgrades voor je auto vrijspeelt.. Daarvoor heb je geloof ik 50 gewonnen races voor nodig en dat is bijna niet te doen tegen goede racers.. Bedenk goed hoe je je geld uitgeeft.. ik zou in alle klasses niet zomaar mn geld uitgeven aan middelmatige autos.. hoe vet ze er ook uitzien.. geef eerst je geld uit aan de beste in elke klasse.. Broughy1322 is een bekende yt-er en heeft elk voertuig in de game getest.. graaf zijn channel maar eens door, ik heb er erg veel aan gehad,,

https://www.youtube.com/user/hwkabro

In welke crew zit jij btw?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zie ik dat? / hoe kan ik mijn account eraan koppelen?

Als je op Social club zit, klik je rechtsboven op het tandwieltje naast je naam.

gtprGu9.png

dan klik je op Settings

eBlvlw5.png

en dan op Linked Accounts

eOb5uoA.png

Dan zou het er zo uit moeten zien:

1SitC0d.png

Als je geen accounts hebt gekoppeld, dan kan je onderaan XboX Live of PSN kiezen en dan kan je hem koppelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...