Jump to content

windows 7 installatie gaat mis


superkoekje

Recommended Posts

Beste forumleden

Ik wou jullie hulp inroepen bij een probleem van mij. Ik heb vanmiddag geprobeert windows te installeren op mijn nieuwe pc, maar telkens als hij opstart, krijg ik de animatie bij 'windows opstarten' maar half te zien, daarna gaat het beeld over op de taalselectie. Maar verder kom ik niet, want zodra hij klaar is met de animatie, gaan zowel het lampje van mijn muis als het lampje van mijn toetsenbord uit, en kan ik niets meer doen. Weet iemand wat er verkeerd gaat?

De pc heb ik drie weken terug in elkaar gezet, dus het zal wel niet aan de ouderdom liggen.

alvast bedankt

superkoekje

EDIT: Probleem is opgelost door muis & toetsenbord in andere usb poorten de stoppen.

Bewerkt: door superkoekje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit ze inderdaad aan via de usb, maar wel achterop de computer.

EDIT: ik heb mijn muis en toetsenbord aangesloten op twee andere usb ingangen achterin mijn pc, en nu werken ze wel. vreemd genoeg doen sommigen het dus wel en sommige niet. alsnog bedankt voor de hulp!

Bewerkt: door superkoekje
Link to comment
Delen op andere websites

Mogelijk omdat de ene poorten USB 3.0 (blauw) zijn en de andere 2.0 (grijs/zwart), en je ze eerst op de 3.0-poorten had aangesloten waarvan de drivers nog niet zijn geïnstalleerd.

Geen dank! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je altijd nog kan proberen is jouw Windows versie downloaden van het internet en dan op een schijfje zetten. dan via bootloader de cd laden (als ie dat niet automatisch doet) Let wel op dat je de juiste versie download, anders werkt je productcode niet meer.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...