Jump to content

Programma's en onderdelen - Map locatie vinden


Nyltje

Recommended Posts

Ik keek vandaag bij m'n programma's en verwijderde wat programma's, maar nu zag ik dat er 2x Euro Truck Simulator (ETS2) bij stond. Ik kan maar 1 map vinden waar ik ETS2 in heb staan, maar de andere kan ik niet vinden. Mijn vraag is daarom: Kan ik via Programma's en onderdelen de map locatie vinden zoals: C:\Program Files (x86)\SCS Software\Euro Truck Simulator 2. (1 map die ik heb kunnen vinden)

Nyltje.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan het niet direct via het venster waarin alle programma's getoond staan. Wat je wel kunt doen, is beide instanties van Euro Truck Simulator deïnstalleren, en vervolgens in het deïnstallatie-venster kijken naar de locatie van het programma (dat wordt meestal getoond in de deïsntallatie-wizard).

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan het niet direct via het venster waarin alle programma's getoond staan. Wat je wel kunt doen, is beide instanties van Euro Truck Simulator deïnstalleren, en vervolgens in het deïnstallatie-venster kijken naar de locatie van het programma (dat wordt meestal getoond in de deïsntallatie-wizard).

Nu heb ik dus geen ETS2 meer, maar ik installeer m wel ff opnieuw. Heb gelukkig de savegames nog. Maar ik kon dus toen ik ging deïnstalleren de deïnstallatie niet stoppen.

Maar het is dus niet mogelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...