Jump to content

Call of Duty: Black Ops 3


Ezra24rct3

Recommended Posts

Net even paar potjes gedaan.

5 om precies te zijn.

5 keer op Combine.. :fp:

Serieus, wanneer komt de Combine-patch? Ik herinner me van de originele Black Ops dat een map niet vaker dan twee keer achter mekaar gespeeld kon worden. Geen idee waarom Treyarch dat nu verandert heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    91

  • Ezra24rct3

    82

  • MovieGamer

    75

  • FlexxNL

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tja, persoonlijk vind ik het geen geweldig spel noch een slecht spel. De multiplayer vind ik zoals veel van zijn voorgangers ongebalanceerd, de zombiemode vind ik wel gaaf en van de campaign weet ik nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het is geen spel waar ik me lang mee kan vermaken, maar wel eentje om af en toe lekker mee weg te knallen als ik daar zin in heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, persoonlijk vind ik het geen geweldig spel noch een slecht spel. De multiplayer vind ik zoals veel van zijn voorgangers ongebalanceerd, de zombiemode vind ik wel gaaf en van de campaign weet ik nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Het is geen spel waar ik me lang mee kan vermaken, maar wel eentje om af en toe lekker mee weg te knallen als ik daar zin in heb.

Wat is er precies ongebalanceerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties! Ik heb het spel vandaag voor de PS4 gekocht. Beetje jammer dat nu juist PSN eruit ligt. Ik heb toch eventjes snel Freerunning en Campaign gedaan. Is allemaal een stuk beter dan op PC, zeg. Mooi spelletje en heb echt zin om online te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker! Speel sinds vandaag ook online op PS4. Fringe vind ik echter een waardeloze map. Combine vind ik wel leuker. Mijn scores zijn nog wel drama.. emo.gif

Altijd in het begin, maar je wordt vanzelf beter.

Combine was daarnaast altijd mijn favoriete Map maar begin hem nu een beetje beu te worden omdat iedereen er steeds op stemt.

Had hem zelfs een keer 9x achter elkaar gekregen dus toen hij voor de 10e keer gekozen werd zijn we de lobby geleaved om een andere te joinen en welke Map werd dat toen....Juist. :muur:

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Prestige 1 smile3.gif

Lekker, ik heb dit spel al een tijd niet gespeeld. Kan me er niet meer toezetten om het spel er weer bij te pakken. Ik ben wel van plan om de campaign nog een keer uit te spelen op Realistic. Zou een mooie uitdaging zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Prestige 1 :)

Lekker, ik heb dit spel al een tijd niet gespeeld. Kan me er niet meer toezetten om het spel er weer bij te pakken. Ik ben wel van plan om de campaign nog een keer uit te spelen op Realistic. Zou een mooie uitdaging zijn. smile3.gif

Ik vloekte tijdens de tutorial toen al. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Prestige 1 smile3.gif

Lekker, ik heb dit spel al een tijd niet gespeeld. Kan me er niet meer toezetten om het spel er weer bij te pakken. Ik ben wel van plan om de campaign nog een keer uit te spelen op Realistic. Zou een mooie uitdaging zijn. smile3.gif

Ik vloekte tijdens de tutorial toen al. smile3.gif

Ja, is het zo erg? :) Tot nu toe alles altijd op veteran gehaald, dus dit moet ook wel lukken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Prestige 1 :)

Lekker, ik heb dit spel al een tijd niet gespeeld. Kan me er niet meer toezetten om het spel er weer bij te pakken. Ik ben wel van plan om de campaign nog een keer uit te spelen op Realistic. Zou een mooie uitdaging zijn. smile3.gif

Ik vloekte tijdens de tutorial toen al. :)

Ja, is het zo erg? smile3.gif Tot nu toe alles altijd op veteran gehaald, dus dit moet ook wel lukken. smile3.gif

Je bent in 2 kogel dood... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...