Jump to content

Call of Duty: Black Ops 3


Ezra24rct3

Recommended Posts

Wow, nice! Gisteren Solo Zombies op The Giant tot Ronde 23 gehaald. 658 kills waarvan 370 headshots. Mijn persoonlijke record! smile3.gif

Hoe speel jij The Giant? Ik heb die met regelmaat bij een vriend van mij gespeeld en wij campen bij een van de teleporter kamers. Je loopt dan de trap op en dan kunnen ze alleen maar via dezelfde trap of de deur er voor komen. Met een upgraded Drakon en het liefst die Turned-extra haal je zo ronde 35 of hoger.

Perk loadout: Jugger, Speed Cola, Root Beer, Mule Kick (Indien meer mogelijk d.m.v. Gumball)

Gun loadout: Drakon, Man-O-War, Ray Gun

Ik weet niet hoe het zit met die Wunderwaffe, maar die heb ik eigenlijk geboycot. Drakon is een echte must, als je die hebt ge-pack-a-punched i.c.m. Root Beer knal je ze met 1 kogel tot ergens in ronde 30 dacht ik.

Riese.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    91

  • Ezra24rct3

    82

  • MovieGamer

    75

  • FlexxNL

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, meestal lekker VMP, dan met mazzel iets uit de random box HVK ofzo. Gisteren 2x gepack-a-punched.

Speel vaak alleen ff tussendoor potje. Was echt super tevreden met 23 rondes. Normaal haal ik alleen tot 20 ofzo.

Ah je ben gewoon een casual zombieknaller :D

Voor mij is het werk, voorbereiding op de apocalypse die komen gaat :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn K/D is inmiddels helemaal gezakt naar 1.31 :(

Tja, soms zit het een beetje tegen. Na twee slechte potjes heb ik altijd zoiets van, jah laat maar zitten voor het erger wordt.

Overigens is K/D niet meer dan een indicatie, je kan iemands CoD-capaciteiten niet beoordelen op basis van 1 simpele statistiek :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn K/D is inmiddels helemaal gezakt naar 1.31 :(

Tja, soms zit het een beetje tegen. Na twee slechte potjes heb ik altijd zoiets van, jah laat maar zitten voor het erger wordt.

Overigens is K/D niet meer dan een indicatie, je kan iemands CoD-capaciteiten niet beoordelen op basis van 1 simpele statistiek :puh:

Klopt inderdaad, maar voor mij is het namelijk heel moeilijk om zoiets af te leren.

Vooral omdat bij alle vorige delen op World At War (nooit gespeeld), Ghosts en Advanced Warfare (k*tgames) na dan mijn K/D rond de 2.0 zit.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

K/D is ook onbelangrijk als je niet voor de winst gaat. Mijn K/D is gezakt naar 1.29 nu heb ik besloten als ik CoD ga spelen dat ik dat weer doe op mijn 18" ipv 32" tv. Gaat gelijk stuk beter. smile3.gif

Nou, dan heb ik een dubbel probleem want wil ook graag mijn potjes winnen.

Btw, Morgen opnieuw Double XP weekend.

folrbt.jpg

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...