Jump to content

Call of Duty: Black Ops 3


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    91

  • Ezra24rct3

    82

  • MovieGamer

    75

  • FlexxNL

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jongens, ik heb een vervelend probleem meegemaakt met Gun Game vandaag.

Ik zat met een kameraad van mij 1vs1 te spelen. Hij was bij de knife (de een-na-laatse) en ik hoefde hem alleen nog te vuisten. Als je iemand knifed, gaat het slachtoffer eentje terug. De knife is eenmaal raken, de vuisten vereisen twee stoten om de andere uit te schakelen. 1+1= dat we in een vicieuze cirkel belandde, degene met de knife won iedere confrontatie, dus het lukte geen van ons om de kill met de vuisten te maken en daarmee te winnen.

1424970033-1941-fejspalm-facepalm.jpg

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Dus het werd uiteindelijk gelijkspel? Ik ondervind veel moeite om hoge scores te halen op de ineens 2x zo grote tv. 1.0K/D iedere game. Totale K/D gezakt naar 1.41 :o Dubbel XP weekend mag van mij beginnen! Ik heb ook Ghost gepre-unlocked. Ik wist het anders ook niet. Bij Prestige 2 (als ik dat doe) pre-unlock ik de Primary Gunfighter I hoogstwaarschijnlijk. Veel te weinig attachments op de wapens nu. :D

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Mijne was slechts 890mb. Had rond 19:00 nog geen dubbel XP. Jammer genoeg kom ik pas weer zaterdag toe aan gamen. :(

Okee dat kan maar waarom die van jou maar 890mb en die van mij 2,720 GB is dat bij Xbox One anders dan PS4 lijkt mij niet toch ?

Ik kan morgen ook niet hoor ik kan zaterdag ook pas weer

Het is leuk die dubbel XP, Het gaat er toch om dat je fun hebt met gamen, en niet altijd maar no life gamen om dat je iets wil halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus het werd uiteindelijk gelijkspel?
Neen, na 10 minuten van elkaar om de beurt te killen, stopten we er maar mee.
Mijne was slechts 890mb. Had rond 19:00 nog geen dubbel XP. Jammer genoeg kom ik pas weer zaterdag toe aan gamen. :(
Okee dat kan maar waarom die van jou maar 890mb en die van mij 2,720 GB is dat bij Xbox One anders dan PS4 lijkt mij niet toch ? Ik kan morgen ook niet hoor ik kan zaterdag ook pas weer Het is leuk die dubbel XP, Het gaat er toch om dat je fun hebt met gamen, en niet altijd maar no life gamen om dat je iets wil halen.
De PS4 update zou meer veiligheidstweaks hebben gehad, waarschijnlijk ter preventie van modding.

Een totale lijst met de inhoud van de updates kan je hier vinden. Vooral kleine glitches in maps e.d. zijn aangepakt en wat wapens zijn lichtjes verzwakt of versterkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan vandaag tot 17:15 uur spelen want daarna moet ik weg en ben dan pas weer rond 22:30 thuis.

Morgen zou ik eigenlijk naar mijn zus gaan waardoor ik eigenlijk heel het weekend afwezig zou zijn, maar heb iets geregeld met haar dus kan gewoon vloek..uhhh...knallen. xD

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...