Jump to content

Call of Duty: Black Ops 3


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    91

  • Ezra24rct3

    82

  • MovieGamer

    75

  • FlexxNL

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik moet het schieten echt verbeteren ik ben onderhand level 40 nu en dan verwacht je toch wel dat je wat in huis hebt maar bij mij valt het echt tegen
Geloof me, ik ben mensen tegengekomen die Prestige 2 zijn en die waardelozer zijn dan jou. :7

Dat is dan toch weer een compliment dankje wel

Ik doe me best maar is wel heel moeilijk om beter teworden

Ik heb nu telkens punten rond de 1000 a 2000 , 2000 is wel de max , ik wil graag meer punten halen maar dan moet ik echt beter worden met schieten

Gewoon blijven oefenen lijkt mij ja toch

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even een vraag over een wapen.

Ik had de XR-2 helemaal tot de max level 18 is dat ofzo volgens mij.

Nu heb ik daar iets aan veranderd ik weet niet meer wat en nu is die weer level 1, Maar er staat nu een ster achter, Wat houd dat in ?

Avast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt je wapen waarschijnlijk in prestige laten gaan. Je wapen is nu dus prestige 1, level 1.

Ja dat heb ik gedaan nu weet ik het weer ik heb me wapen in prestige gedaan

Maar wat kan ik daar nu extra mee dan met dat prestige 1 ?

Waar staat dat voor ?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij unlock je daar bepaalde camo's mee en kun je je clan tag op je wapen hebben geloof ik. Verder zou ik niet weten wat je extra hebt.

Dat met die clan tag heb ik gezien ja.

Dat met die camo heb ik nog niet gezien maar kan mischien zijn dat ik nog niet het juiste level ben om dat tekunnen zien, Daar voor moet je level 55 zijn toch ? Dacht ik als ik me niet vergis.

Tevens gaat het schieten iets beter, Maar het moet echt veel beter worden moet echt veel oefenen.

Ik heb nog steeds meer deahts dan kills al moet ik zeggen de kills gaan wel omhoog nu

Ik heb net even een rondje TMD gedaan met de XR-2 op prestige 1, Het lijkt er op of die nu automatisch lokt op de vijand altans dat leek zo weet niet of dat ook echt zo is.

Zag het 2 keer gebeuren kwam een vijand aan en ik richte en ging automatisch naar het hoofd toe of dat moet toeval geweest zijn

Ben nu level 42 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij unlock je daar bepaalde camo's mee en kun je je clan tag op je wapen hebben geloof ik. Verder zou ik niet weten wat je extra hebt.

Bij level 1 kun je je clan tag op je wapen zetten, en bij level 2 kan je er een kill counter op zetten. ;)

Ben inmiddels level 53, dus als ik ff Kill Confirmed ga try-harden kom ik wel aan die prestige, hoor! :) Heb overigens een 1.70 KDR, gisteren was hij gedaald naar 1.56... :-( Inmiddels al terug dus.

Bewerkt: door ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had mijn wapen XR-2 dus op de max level 18 ik heb nu mijn wapen XR-2 prestige 1 nu is die alweer level 3 op prestige 1

Heb ik dan nu mijn wapen op level 20 ? Of is mijn wapen XR-2 nu gewoon weer level 3 en moet ik dan weer alles opnieuw halen ?

Ik zelf ben nog lang geen prestige dus ik heb waarschijnlijk nog niks aan dat mijn wapen XR-2 prestige is of dat wel ?

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Je prestige (van je level zelf) staat los van de levels(/prestige) voor je wapens.

Dat snap ik

Maar nu weet ik nog niet wat ik aan die prestige level 1 voor me wapen XR-2 heb

Het schieten is echt bagger heb alles al geprobeert niks wil

Heb elke keer maar hoog uit 5 kills en 30 of 40 deahts zo hoort dat toch ? Of moet dat andersom ? Ik dacht dat het zo hoorde of ik moet het mis hebben

Ik wil graag verbeteren maar dat wil echt niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...