Jump to content

Call of Duty: Black Ops 3


Ezra24rct3

Recommended Posts

Niet als je splitscreen speelt. Alleen als jij het dan verneukt (speler 1) gaat het tenkoste van je K/D. Speler 2 word gezien als een tijdelijk extra account. ;)

Nee, klopt. Maar heb nog een klein TV schermpje. Je ziet dan geen bal. Dus daar gaan we niet aan beginnen. Volgende week nieuwe tv kopen.

En zeker een mooie paintjob, Skullz

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    91

  • Ezra24rct3

    82

  • MovieGamer

    75

  • FlexxNL

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

damn, ik was vanochtend aan het spelen en er was een Nederlander vies aan het campen op Evac met zijn machine-gun.

Op een gegeven moment had hij 14-0 dus heb toen de stekker uit mijn internet getrokken want was Host, lekker geen punten voor hem. xD

Link to comment
Delen op andere websites

damn, ik was vanochtend aan het spelen en er was een Nederlander vies aan het campen op Evac met zijn machine-gun.

Op een gegeven moment had hij 14-0 dus heb toen de stekker uit mijn internet getrokken want was Host, lekker geen punten voor hem. xD

Netjes gedaan hoor

Skullz nette paint job

Ik zal eens kijken waar ik dat kan vinden om een paintjob temaken

Ik kan alleen tot op heden alleen nog maar camo kiezen en veranderen eens kijken hoe ik dat andere kan krijgen

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Ty heren. :)

Skullz nette paint job

Ik zal eens kijken waar ik dat kan vinden om een paintjob temaken

Ik kan alleen tot op heden alleen nog maar camo kiezen en veranderen eens kijken hoe ik dat andere kan krijgen

In het hoofdmenu op de options knop drukken, daar staat paintshop. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee, Pino voor een meeting! Helaas speel ik Xbox One. :)

Ik ga nu beginnen aan de Singleplayer. Gelijk op Hardened natuurlijk. :)

Dankje wel ik dacht laat ik eens gek doen ik organiseer een meeting voor COD Black Ops III :)

Waarom speel je dan ook Xbox One en geen PS4 ?

Ps4 is veel leuker en mooier :puh:

Ik heb een uurtje geleden de missie in Singapore voltooid. :) De 4e missie is dat denk ik, met die golven en windvlagen en shit. :7

Dat is inderdaad een best lastige missie ja ik had eerst helemaal niet door dat je iets moest gebruiken om tekunnen blijven staan

Link to comment
Delen op andere websites

Enkele dagen geen online gespeeld, dus flink achterstand qua level en wapens. Merk je wel weer hoor. Verdomme.

Dat is meestal wel met alle spellen lijkt mij niet alleen met COD BO III hoor dat is met GTA Online ook

Jammer dat de Scythe gedowngrade is. :( Was echt een 1-sec-fury-kill machine in de BETA. :7 Ach, dan maar terug naar de Vision Impulse. Heb bij die al beina alle verschillenden helmen/vesten etc. :)

Je kan niet alles hebben he sommige dingen veranderen in een game daarom hebben ze ook een beta versie

Jeetje alles al bijna vrij gespeeld da n ben je wel ff bezig denk ik

Ik ben net level 9 in multiplayer en het gaat me steeds beter af met killen nog wel steeds meer deahts dan kills maar het gaat al beter als zeg ik zelf

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...