Jump to content

Call of Duty: Black Ops 3


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    91

  • Ezra24rct3

    82

  • MovieGamer

    75

  • FlexxNL

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vind Nuketown ook wel leuk. Maar het is bij mij persoonlijk afhankelijk van de game mode. Neem Demolition als voorbeeld, dat is een groot spawnkill festijn (op elke map trouwens). Een game mode als TDM of Kill Confirmed vind ik wel leuk op Nuketown. :)

Heb van de week Black Ops 3 digitaal gekocht via de Xbox Store. Ik hoef vrijdag dus niet op de post te wachten. Heb er ontzettend veel zin in. Heb ik een tijdje niet gehad met COD. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Wilde ik net ook bekend maken. Je kan inderdaad nieuwe maps maken voor Multiplayer, maar ook voor Zombie Mode. Hiermee gaan ze ook een boel PC gamers heel blij maken. Puntje hierbij is dat de closed ALPHA stage pas rond Maart verschijnt. Dus zouden de Mods wellicht richting de zomer pas gebruikt kunnen worden voor het grote publiek. Ik kan echt niet wachten om deze CoD te spelen. In de Beta waren wapens best balanced, leuke maps. Headsetje ligt klaar. Plek gemaakt voor de Juggernog Koelkast. Nachtopening here we Come!

Hopelijk ben ik nog wel zo goed als een aantal jaren terug. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik baal nu echt, heb namelijk Black Ops III besteld bij Bart Smit en nu blijkt dat hun geen nachtopening doen voor deze game terwijl Game Mania dit wel doet.

Bart Smit gaat trouwens vrijdag wel een uur eerder open voor de mensen die het spel besteld hadden, maar had zo gehoopt dat ik deze game lekker s'nachts kon spelen.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Mod support voor een game die elk jaar een nieuwe iteratie krijgt? Dan vraag ik mij toch af wie daar behoorlijk gebruik van gaat maken. Naar mijn ervaring installeren mensen juist mods omdat ze de originele game beu zijn, maar wanneer je CoD beu bent dat is er negen kans van de tien al weer een nieuwe versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...