Jump to content

Call of Duty: Black Ops 3


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    91

  • Ezra24rct3

    82

  • MovieGamer

    75

  • FlexxNL

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat weet ik niet eens wat ik heb waar kan ik dat vinden ? en mischien anders instellen ?

Als ik op de link klik dan krijg ik dit :7

*404* - Not Found

Sorry, we can't find the content you're looking for at this URL. Please navigate from the navigation menu on top or try searching below..

Link to comment
Delen op andere websites

Met Nat Type Moderate zit je prima, dat heeft het grootste gedeelte. Pino, jij hebt waarschijnlijk Strict en dat is wel een partij verrot. Als je in het zombies-online of multiplayer menu bent, staat er onderaan in het midden welke je hebt geloof ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb altijd Moderate, maar heb een paar keer gehad dat mijn game er automatisch mee stopt en er dan een foutmelding in beeld komt.

Wanneer ik daarna weer Black Ops III opstart staat er opeens Strict, maar kan dan wel gewoon matches vinden.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het zo niet vinden waar het allemaal staat maar goed

Ik kan het ook niet veranderen ik kan niet in me modum komen dus heeft voor mij geen zin

En op de PS4 weet ik zo ook niet waar ik moet wezen als hij het doet dan doet hij het en anders pech

Ik ga weer een paar potjes doen

EDIT

Mijn NAT TYPE staat nu op moderate

PS : ik heb vandaag een beetje een klote dag niks werkt mee

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel mee gedaan alleen niet zo beste score voor mij

Ik wou wel vaker joinen maar dat ging niet

Ik kan me NAT op een of andere manier niet veranderen kan niet in me modum komen :7:(:@

Noretz die clan tag of tag wat voor je naam staat die je gebruikt mag ik die ook gebruiken ?

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Noretz die clan tag of tag wat voor je naam staat die je gebruikt mag ik die ook gebruiken ?

[YndO] staat voor Young and Old

Ik had deze clan tijdens Call of Duty: Modern Warfare 2 aangemaakt om Clan Wars te kunnen spelen, alleen dit bleek uiteindelijk toch niet echt iets voor ons te zijn.

Maarja, het is sowieso handig om lekker met elkaar te spelen in een Party en vervolgens lol te hebben met hier en daar wat gevloek.

Momenteel bestaat hij uit mij, mijn pa, een vriend, een (oud) collega van mijn vader en een vriend daarvan maar jij mag ook gerust deze Tag voor je naam zetten hoor. ;)

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

http://www.playstati...ps4-and-ps3/839 Vreemd heb bij Xbox One open staan in de instellingen. En bij CoD Strict. -.-
Ik las hier vorig jaar iets over toen men zich hetzelfde afvroeg bij Advanced Warfare, schijnt dat de poorten waarmee het spel je NAT type bepaald anders zijn dan dat je console doet. Met andere woorden, de nat-type 1 is niet volledig gelijk aan nat-type open en type 2 niet gelijk aan moderate en 3 niet gelijk aan strict.
Ik kan het zo niet vinden waar het allemaal staat maar goed Ik kan het ook niet veranderen ik kan niet in me modum komen dus heeft voor mij geen zin En op de PS4 weet ik zo ook niet waar ik moet wezen als hij het doet dan doet hij het en anders pech Ik ga weer een paar potjes doen EDIT Mijn NAT TYPE staat nu op moderate
Wat raar dat je dan zoveel problemen hebt met verbinden, ik speel al 7 jaar CoD en heb bijna altijd Moderate gehad en ervaarde echt haast nooit problemen, tenzij ik een private match of een party aanging met iemand die Strict had, maar die kan al niet veel. Bij je modem instellingen komen is niet zo lastig, naar mijn ervaringen dan.

1. Open command (Windows toets -> tik in cmd)

2. Tik in: ipconfig

Nu verschijnt er een lap tekst.

3. Zoek naar default gateway, daarachter staat dan een cijfercombinatie dat zeer waarschijnlijk begint met 192.168...

4. Neem deze cijfers over, deze staan voor je

5. Open je internetbrowser en tik deze getallen in je browserbalk.

6. Nu kom je op een pagina waar je moet inloggen. De inlognaam zal waarschijnlijk al ingevuld zijn en de kans dat het wachtwoord admin is, is volgens mij 100%,

Nu zou je in je modem instellingen moeten zitten. Hoe het vanaf hier verder gaat, ik weet het eigenlijk niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt, jammer dat er geen inlog en wachtwoord ingevuld is. Zover was ik al idd. :)

Net Zombies gespeeld op The Giant. (De oude DLC map) 2 Easter Eggs gedaan, waardoor de Annihilator vrijkwam en een grappig Easter Egg muziekje! :) Was leuk. ;D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt, jammer dat er geen inlog en wachtwoord ingevuld is. Zover was ik al idd. :)

Net Zombies gespeeld op The Giant. (De oude DLC map) 2 Easter Eggs gedaan, waardoor de Annihilator vrijkwam en een grappig Easter Egg muziekje! :) Was leuk. ;D

Kan niet wachten tot ik die kan spelen! Alleen nog ff wachten tot ik het geld heb om de season pass te kopen. :PAls je naar je netwerk instellingen gaat op PS4, Pino. Welk nummer heeft je NAT-Type? Als het NAT-Type 3 is kan dat wel voor problemen zorgen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt, jammer dat er geen inlog en wachtwoord ingevuld is. Zover was ik al idd. :)

Net Zombies gespeeld op The Giant. (De oude DLC map) 2 Easter Eggs gedaan, waardoor de Annihilator vrijkwam en een grappig Easter Egg muziekje! :) Was leuk. ;D

Kan niet wachten tot ik die kan spelen! Alleen nog ff wachten tot ik het geld heb om de season pass te kopen. :PAls je naar je netwerk instellingen gaat op PS4, Pino. Welk nummer heeft je NAT-Type? Als het NAT-Type 3 is kan dat wel voor problemen zorgen. :puh:

Waar kan ik dat vinden in de PS4 dan ?

Instellingen > Netwerk > en dan ?

Ik kan tevens nog steeds niet in em modum komen heb me modum al gereset maar kan er niet in komen :(

EDIT

Ik heb het gevonden er staat NAT-TYPE - type 2

Dan zou het goed moeten zijn lijkt mij

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...