Jump to content

Call of Duty: Black Ops 3


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    91

  • Ezra24rct3

    82

  • MovieGamer

    75

  • FlexxNL

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als jullie allebij op de PS4 spelen Teka en Noretz Meld jullie dan even aan voor de "Call of Duty Black Ops III Meeting" Alvast bedankt
Weekend viert mijn nichtje haar 16e verjaardag en dat is belangrijker voor mij dan een Call of Duty Meeting.

Daar heb je helemaal gelijk in dat is ook belangrijker

Als het dit weekend niet word kan ik altijd nog een andere keer een meeting organiseren

Als jij en teka wel zin hebben in een meeting laat even weten wanner jullie kunnen doe maar ff via PM dan dan kan ik altijd de datum veranderen ook een optie

Link to comment
Delen op andere websites

Ik word wel kneiters boos van die klote servers. Continue word ik eraf gegooid. Nu krijg ik de melding: Sessionmode not set while attempting to get sessionmode specific dvar from base dvar: 0xA9924A26. En soms nog die andere dat ik voor ik een game inga eraf word gegooid.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vandaag reeds 2 keer er af gegooid net toen ik begon daarna niet meer

Net even paar potjes kill confermid of hoe dat ook mag heten gedaan

Multiplayer > Public Match > Find Match > Bonus > Chaos Moshpit

Dat is tevens in de Nuketown map

Dat levelt ook wel lekker kan je aardig wat punten verdienen waar door je redelijk snel omhoog gaat

Hier even een prachtig screen shot van mij

CTdiO2dWoAAYcZe.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik word wel kneiters boos van die klote servers. Continue word ik eraf gegooid. Nu krijg ik de melding: Sessionmode not set while attempting to get sessionmode specific dvar from base dvar: 0xA9924A26. En soms nog die andere dat ik voor ik een game inga eraf word gegooid.

Die servers werkten vandaag niet echt mee inderdaad. Hopelijk is het morgen beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier de heledag op me PS4 geen problemen gehad lekker kunnen spelen vandaag

Ezra ik lees dat je een PS4 hebt doe je ook mee aan de meeting ?

EDIT

Helaas wel veloren maar wel meeste punten haha

Ik ben niet zo heel best maar dat komt vast nog wel oefening baart kunst zeggen ze toch

CTfK1VQUwAAbZ9a.jpg

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Het is per router/provider en alles anders, maar met een beetje pech is je NAT type veranderen zoiets als een berg verplaatsen :schater:

Die Shadows of Evil map is echt helemaal gestoord, al dat gebeuren wat je moet doen met rituelen en dergelijke om bijvoorbeeld de Pack-a-Punch vrij te spelen is echt ongekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Die Shadows of Evil map is echt helemaal gestoord, al dat gebeuren wat je moet doen met rituelen en dergelijke om bijvoorbeeld de Pack-a-Punch vrij te spelen is echt ongekend.

Als je een crawler hebt in ronde 3 kan je ze allemaal zo doen hoor. ;)@Pino: Sure, ik schrijf me ff in!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde gister met een vriend van mij maar ben iets te vroeg gestopt helaas.

Want hij ging daarna alleen verder om Domination te spelen en kwam toen Yarasky tegen.

2afil4k.jpg

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...