Jump to content

Call of Duty: Black Ops 3


Ezra24rct3

Recommended Posts

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    91

  • Ezra24rct3

    82

  • MovieGamer

    75

  • FlexxNL

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is gewoon een strategie zet om last gen te vertellen dat ze lui zijn en geen tijd in last gen willen steken, maar wel centjes van de last gen spelers willen innen.

Smoesje dat de last gen het niet aankan is vaak gewoon klinklare onzin van de bovenste plank, waarom zou vorige delen wel een verhaal kunnen hebben en deze niet.

Terwijl er niks concreets veranderd in de game want de engine is hetzelfde maar hooguit wat opgepoetst, en de mappen worden er ook al jaren niet beter op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, kijk. Dat is nou het perfecte voorbeeld. Treyarch Studios is schijnbaar te gemakzuchtig om even de handen uit de mouwen te steken voor de

oudere consoles, kom op zeg, zoveel moeite is het toch niet om 'm te porten? Diverse game-bedrijven doen het uiteraard gewoon zelf, zonder enige hulp van buitenaf.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen van Prev-gen mogen volgens mij allang blij zijn dat er een CoD voor uitkomt. Meeste games worden al niet meer ontwikkeld voor prev-gen.

Inderdaad. Als ik een hond van 10 jaar oud sponsor die uitgeput is, maar ik krijg de kans een hond van 2 jaar oud te sponsoren, die vol energie zit, dan zou ik investeren in die nieuwe hond, en dat doet Treyarch nu dus ik met de next-gen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen van Prev-gen mogen volgens mij allang blij zijn dat er een CoD voor uitkomt. Meeste games worden al niet meer ontwikkeld voor prev-gen.

Blij zijn met wat, een halve game voor de prijs voor een geheel nieuwe game?

Wees dan eerlijk en maak gewoon niks voor previous gen en vertel ze eerlijk dat ze te lastig zijn en dat ze voor een nieuwere console moeten gaan, ipv. ze uit te buiten met een game van 60 euro die maar voor de helft compleet is.

Het zelfde gebeurd al jaren bij de PC scene, dit zijn de eisen voor de game, en als je PC het niet trekt moet je upgraden, ze brengen geen demo uit waar je 60 euro voor neer tikt.

CoD had zoveel beter kunnen zijn als ze hun pijlen zouden richten op het maken van een goeie game, nu zijn de ideeën op en zijn ze van een oorlog game naar een scifi shit franchise gegaan.

Inderdaad. Als ik een hond van 10 jaar oud sponsor die uitgeput is, maar ik krijg de kans een hond van 2 jaar oud te sponsoren, die vol energie zit, dan zou ik investeren in die nieuwe hond, en dat doet Treyarch nu dus ik met de next-gen.

Inderdaad, alleen dan geef je de 10 jarige hond een spuitje en ga je verder met de 2 jarige hond, je laat ze niet alle twee rennen, tenzij je hem wilt uitbuiten.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt wel gelijk in wat je zegt Golf, maar vanuit het perspectief van de makers begrijp ik het wel. Dat betekent gewoon meer cash. Een campaign die spectaculair is zorgt wellicht voor dubbele verkoopcijfers. Ik vind het zelf gewoon mooi voor de mensen die te weinig geld hebben voor next-gen en toch deze grandioze game kunnen spelen. Beide keuzes hebben voor en nadelen. Geld is het belangrijkste voordeel voor de makers.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik ben zoals (gewoonlijk) weer van mening verandert. :) Beter schrappen ze CoD voor de PS3 & Xbox 360. Je betaald binnenkort de volle mep

voor 'n halfbakken product... De verouderde consoles kunnen het eveneens grafisch niet (meer) aan.. De kans is feitelijk gezien ook zéér klein

dat men 'm gaat halen voor de oude meuk. Goed, ze doen het maar.. Ik ga Black Ops III hoe dan ook niet halen... 'n Andere aanleiding waarom ik

'm per se niet ga kopen is omdat het futuristische rommel is, elk jaar is hetzelfde liedje. Volgens mij hebben de makers van 't spel bovendien

helemaal géén ideeën meer... Oftewel; ze zijn inspiratieloos. Zo, I have spoken. :clown:

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zoals (gewoonlijk) weer van mening verandert. :) Beter schrappen ze CoD voor de PS3 & Xbox 360. Je betaald binnenkort de volle mep

voor 'n halfbakken product... De verouderde consoles kunnen het eveneens grafisch niet (meer) aan.. De kans is feitelijk gezien ook zéér klein

dat men 'm gaat halen voor de oude meuk. Goed, ze doen het maar.. Ik ga Black Ops III hoe dan ook niet halen... 'n Andere aanleiding waarom ik

'm per se niet ga kopen is omdat het futuristische rommel is, elk jaar is hetzelfde liedje. Volgens mij hebben de makers van 't spel bovendien

helemaal géén ideeën meer... Oftewel; ze zijn inspiratieloos. Zo, I have spoken. :clown:

Het is tien euro minder, hoor wat je hoeft te betalen. Beter zoek je eerst wat uit voordat je wat zegt ;)

EDIT: En daarmee zeg ik niet dat ik hem koop, want dat ga ik toch niet doen.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...