jeffreyverheul Geplaatst: 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2015 Hallo gta gamers, Ik ben op zoek naar andere Xbox one gamers of een crew waarmee ik kan samen spelen. Als ik speel is dat meestal s'avonds als mijn kids slapen en mijn vrouw aan het werk is?. Ik heb het online gamen pas vier maanden gelden ontdekt. Omdat ik nooit zoveel speelde en er geen behoefte aanhad. En toen ontdekte ik gta 5 online, het vetste spel ooit gemaakt?. Ik heb ook zins deze week een Xbox one . Maar waar ik steeds tegen aanloop is dat ik steeds hele jongen pubers tegen kom dit niet serieus zijn en lopen te schelden. Ook het wachten om een Heist of een missie te starten begin ik irritant te vinden omdat andere gamers geen geduld hebben. Vandaar deze bericht. Mijn gametag: jverheul Momenteel zit ik in level 65. Gr. Jeffrey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super_senne Geplaatst: 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2015 Ik wil wel, ik ben wel 12 jaar maar ben gemiddeld iets volwassener dan mijn leeftijds genoten. Heb nog wel een piepstem dat moet je niet erg vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeffreyverheul Geplaatst: 11 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 april 2015 Bedankt voor je Bericht. Het maakt mij niet uit hoe een stem klinkt maar wat er mee gezegd wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
super_senne Geplaatst: 11 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2015 Bedankt voor je Bericht. Het maakt mij niet uit hoe een stem klinkt maar wat er mee gezegd wordt. oke ik zou je zo wel even toevoegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tuppy09 Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2015 Voeg toe; Tuppy09 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LethalMaximus73 Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2015 Je mag mij ook wel toevoegen, LethalMaximus73 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeffreyverheul Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 april 2015 Ik heb jullie toegevoegd en bedankt voor jullie reactie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KineticVermin79 Geplaatst: 15 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2015 voeg met toe: KineticVermin79 (ben wel 17 maar heel volwassener dan de personen waarover jij het hebt ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeffreyverheul Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2015 Is dit je gametag Naam KineticVermin79 van je Xbox one. Want ik kan je niet vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KineticVermin79 Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2015 ja maar heb jou al toegevoegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
larfje94 Geplaatst: 24 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2015 Je mag mij ook wel toevoegen, larfje94 nl als je een crew zoekt klik dan hieronder. http://www.gtaforum.nl/topic/127353-death-incorporated-recruitment/ Gezellige crew met elke zaterdag crew event. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeffreyverheul Geplaatst: 25 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 april 2015 Hey larfje94 en kineticvermin79 ik probeerde gisterenavond mee te doen met jullie Heist. Alleen dat ging niet helemaal goed. Dat komt omdat ik nog niet zo zoveel ervaring heb met de juiste handeling doen om in zo party komen. Hopelijk gaat het de volgende keer beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
larfje94 Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2015 We zagen het. Vanavond hebben we een clan event, je kan dan wel joinen als gast maar in eerste instantie worden daar geen heists gespeeld. Misschien later op de avond wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeffreyverheul Geplaatst: 25 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 april 2015 Hahaha? Wat houdt zo clan event in? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
larfje94 Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2015 (bewerkt) Dat we gamen met de clan leden. De host zet een avondje op met vanallerlei game modes. 20:30 beginnen we Bewerkt: 25 april 2015 door larfje94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.