Jump to content

Death Incorporated Recruitment


DeathIncorporated

Recommended Posts

gallery_89338_50_13937.png

Welkom in het recruitment topic van Death Incorporated! Wij zijn, kortweg ook wel Death Inc of DI genoemd op het forum, sinds GTA IV actief als clan op gtaforum.nl. Ruim vijf jaar ervaring staat tot je beschikking om lol mee te trappen!

Crewtags DTIN en DTI2

Sinds de komst van Red Dead Redemption draaien we in twee crews op Social Club. We mogen onszelf "clan" noemen omdat gtaforum.nl ons deze titel als succesvolle crew heeft toebedeeld. Ons subforum hebben we daar ook aan te danken! :tu:

Door een reactie te plaatsen in dit topic kan je aangeven dat je graag lid wil worden. Je aanmelding wordt dan gestart, en je krijgt zo snel mogelijk bericht van een coördinator of co-host. Let op; dat je je hier hebt aangemeld betekent niet dat je gelijk lid bent en mee mag posten op ons subforum. Zodra dit mag wordt je hiervan op de hoogte gesteld in dit topic en later nog via PB.



Death Incorporated Clan trailer 2013 - gemaakt op xbox360

Geef in je reactie het volgende aan:

  • Of je op xbox 360 of PC speelt
  • Wat je gamertag is op dat platform (GFWL of XBL)
  • Hoe oud je bent
  • Waarom je lid wil worden van Death Inc. (korte motivatie)

We checken dan of je voldoet aan onze eisen en aan de eisen die gtaforum.nl voorop stelt aan crewlidmaatschappen. Kom onze crews versterken, we zien je aanmelding tegemoet! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LXZ-76

    16

  • Jacky-2007

    16

  • Guardian1980

    14

  • raf87

    5

Hoi, mijn naam is p-p, ik ben al soort van lid geweest (een flinke tijd terug), maar omdat ik nog geen tijd had om mee te kunnen spelen is mijn lidmaatschap volgens mij een beetje in de vergetelheid geraakt :)

Ik speel normaal op de Xbox360, mijn gamertag is MePePe Xx. Ik ben 17 jaar en ik wil graag (opnieuw :7) lid worden van Death Inc. omdat ik graag eens de mogelijkheden van GTA Online met meerdere mensen wil uitproberen, omdat deze clan me erg leuk lijkt en omdat ik graag wat van jullie gezelligheid wil meemaken in een van de clan-events!

Alvast bedankt!

p-p

Link to comment
Delen op andere websites

p-p je bent altijd lid gebleven, we waren je zeker niet vergeten. Het is alleen dat er weinig clan events geweest zijn omdat er geen opkomst was. met de veranderingen die nu zijn doorgevoerd zijn wij klaar voor GTA V en komen er waarschijnlijk nog meer clan events.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben speel op PC en Xbox maar wil graag lid worden voor de PC aangezien ik geen Gold heb. Mijn gamertag voor GFWL is LumpyBee1. Ik ben 16 jaar en wil joinen omdat het me wel leuk lijkt om met meerdere mensen die ik ken IV+EFLC te spelen en ik denk dat Death Inc daar een goede plaats voor zal zijn.

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi BoerDave! Leuk dat je erbij wil! thumbsup2.gif

1: Ben je 16+?

Ik ben 16 ja (over een maandje 17).

Hallokes! Ik speel GTA IV + EfLC op Xbox 360 en PC, maar de MP alleen op PC vanwege dat Gold geld kost :7. Gamertag is Narukamiiii, 18 jaar en wil joinen omdat de MP nog veel vetter is met leuke mensen erbij! ;D

Beide heren, (ik behoor echt tot de snelste CO's :puh: ) top! Geef ons heel even de tijd, momenteel loopt er een stemming onder de CO's om eventueel anders (sneller) nieuwe aanmeldingen af te handelen. Als jullie ons dit weekend even de tijd gunnen iets te bekokstoven? Horen jullie komende week over hoe verder! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel gta op xbox en pc en gta 5 straks op xbox

Op xbox visiblegamer en pc intelgaming2013

Ik ben 18 jaar

Heb bij enkele clans gezeten hier maar zo uitgestorven

En wilde ik kijken of dit wat is

Bewerkt: door Msigamer08
Link to comment
Delen op andere websites

(...)

(...)

(...)

Zoals ik hierboven even liet vallen al, we zijn nog even druk de laatste puntjes op de i te zetten over hoe we met nieuwe aanmeldingen omgaan. In de loop van de week verwacht ik dat we daar wel uit zijn, maandag of wellicht dinsdag. :)

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

(...)

(...)

Het bleek woensdag te worden. :puh: Voor jullie alledrie goed nieuws. Er is door de CO's een nieuw beleid gekozen wat het recruiteren voor jullie een stuk simpeler maakt. Daardoor kan ik jullie het heugelijke nieuws vertellen dat jullie je vanaf nu Death Inc.'er mogen noemen! :tu:

Jullie zijn vanaf dit bericht alvast welkom in alle topics op het subforum. Morgenavond* zal ik jullie aanmeldingen afronden en daarmee de nodige toegang verschaffen zodat jullie de aankondigingen voor Clan Events kunnen zien via deathincorporated.nl, en jullie toevoegen aan het ledenoverzicht. (tenzij een andere co me daarin te snel af is morgen :engel: )

Welkom bij Death Inc.! :dans:

*EDIT: Done. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mijn naam is Redmar, 22 jaar ik speel gitaar in een band. Ik heb een Xbox 360 en ben daar bevriend met Limitbreak (via LXZ-76 hypocrite.gif ) en wil graag joinen omdat GTA V MP niet normaal awesome wordt!!!!

Ik heb STRENG naar je profiel gekeken, en je voldoet aan de eisen. Met de vernieuwde procedure mag ik je nu alvast feliciteren, je zit in de clan, Stel je anders even voor in het voorstel topic, of spam meteen wat rond in clan talk :):puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...