Jump to content

avermedia game capture HD op een SD tv


ole23

Recommended Posts

Hallo,

Ik had vandaag een avermedia game capture gekocht bij een plaatselijke game handel.en wou hen thuis aansluiten maar toen ik het wou aansluiten zag ik gelijk de bomen en het bos niet meer.er waren een paar kabels bij met de kleuren rood, groen, blauw.in de handleiding eerst all een HD TV afgebeeld met een pci aansluiting ofzo iets.maar helaas heb ik geen HD TV maar een SD TV zo'n oud beestje van Samsung.gaat de avermedia er wel op werken of heb je echt een HDTV nodig.

En als het wel op een SD TV kan kunnen jullie dan schriftelijk uitleggen hoe ik het moet aansluiten. want ik heb op dit moment alleen nog internet via de mobiel en heb zo'n laag abonnement dat ik niet eens normaal een YouTube filmpje kan kijken.

Dus als jullie mij uit de brand kan helpen zou ik dat erg appriceren.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi nu heb ik beeld.dat had ik net niet alleen is het nu wel zwart wit.nu nog uitvogelen waar storage device zit op de ps3 want dat kan ik nog niet vinden.in de handleiding staat ook over een hdd maar ik weet niet wat voor een ik heb nog wel een liggen voor een PC maar ik weet niet of dat gaat helpen.op dit moment heb ik er een USB stick erin gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...