Jump to content

(PC) Welke gamepad het beste?


Kurpje

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een goede gamepad voor mijn PC. Ik heb er 1 in het verleden gehad, maar dat was een bagger ding. Om een miskoop te voorkomen vraag ik aan jullie welke gamepad het beste is. Wel ben ik van mening om er 1 met kabel te kopen. Sinds gisteren speel ik GTA 5 op mijn PC en nu mis ik een gamepad om vooral dit spel te kunnen spelen.

Graag hoor ik van jullie.

>>> Door thebig: Topic verplaatst, past iets beter in Hardware.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ze werken allemaal even goed. Ligt er alleen aan wat je zelf wilt. ;) Ga eens naar de mediamarkt oid en ga daar gewoon eens kijken welke controller naar jouw mening het beste voelt, en koop die. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel vrijwel elk computerspel met een Xbox controller.

De meeste games vanaf 2008 toen de receiver uit kwam ondersteunen deze controller automatisch.

Paar games waarvan ik weet dat ze gelijk werken:

GTA 4 en GTA 5 (GTA III/VC/SA ook via een mod).

Far Cry 3 & 4

Dying Light

Dead Island

Left 4 Dead 2

Battlefield 3 & 4

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of GTA 5 het ondersteunt, maar ik heb een voorkeur voor een Xbox 360 wired controller.

Veel games herkennen deze gelijk en kan je gelijk met je controller spelen ipv. eerst alles instellen.

GTA 5 ondersteund sowieso alle console controllers. Ik speel zelf met een xbox one controller en ik vind deze persoonlijk tien keer beter dan de 360 versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben gisteravond even bij de Media Markt geweest en heb de XBox 360 controller (gekabeld) gekocht. Het is even wennen, maar veel beter dan een toetsenbord besturing. Alleen moet nog even wennen met het richten van je pistool :puh: Dit is dan toch ietsje makkelijker met muis. Maar ik neem aan dat dat een kwestie van wennen is.

Inderdaad deze controller hoef ik voor de rest niet in te stellen bij GTA 5. Alles werkt meteen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand die verschillende merken van PC-controllers versleten heeft kan ik je zeggen dat de kwaliteit gewoon pauper is. Hou goed je garantiebewijs bij, je zult het waarschijnlijk nodig hebben.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Als iemand die verschillende merken van PC-controllers versleten heeft kan ik je zeggen dat de kwaliteit gewoon pauper is. Hou goed je garantiebewijs bij, je zult het waarschijnlijk nodig hebben.

Bedoel je de Xbox 360 wired controller?

Ik heb de mijne nog van de eerste generatie en werkt nog prima, alle drie trouwens(twee wireless en een wired).

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je de Xbox 360 wired controller?

Ik heb de mijne nog van de eerste generatie en werkt nog prima, alle drie trouwens(twee wireless en een wired).

Excuseer, had erbij moeten vermelden dat het niet ging om Xbox 360 controllers of afgeleiden daarvan. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Excuseer, had erbij moeten vermelden dat het niet ging om Xbox 360 controllers of afgeleiden daarvan. :puh:

Dacht al haha, met de goedkopere is dit inderdaad vaak wel het geval, of ze liggen erg slecht in de handen of knoppen voelen vreemd aan etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...