Jump to content

[Guide] Persoonlijke nummerplaat


.Sharingan

Recommended Posts

Goedenmorgen iedereen. Aangezien Rockstar de iFruit app heeft geupdate en het nu mogelijk is om op de PC versie je nummer plaat aan te passen heb ik hier een korte guide voor jullie, omdat het voor sommige iets wat onduidelijk is.

  • Download de iFruit app op je mobiele telefoon.
  • Open de app en log in met je Socialclub account.
  • Klik op settings
  • Vink vervolgens "Social Club (PC)" aan (Of een andere console die jij gebruikt)
  • post-2883-0-01308400-1430696416.png
  • Tik vervolgens op het iFruit logo rechtsboven
  • *Loading*
  • Tik op Los Santos Customs
  • Je ziet als het goed is onderaan de auto van je online character
  • post-2883-0-81700300-1430696730.png
  • Tik op "ABC Plates" en voer je gewenste nummerplaat in
  • post-2883-0-99855500-1430696416.png
  • Tik weer op "Garage" en selecteer de auto van je online character.
  • Wijzig één of meer opties uit de lijst (De nummerplaat staat niet in deze lijst)
  • Tik vervolgens op Order. Je krijgt een 'factuur' te zien met je aangepaste items. Je ziet nu ook je nummerplaat erbij staan.
  • post-2883-0-72792400-1430696418.png
  • Klik op accept.
  • Vervolgens krijg je een scherm dat de order bevestigd is en je bent klaar.

Het kan enkele (realtime) dagen duren voordat je ingame een SMSje krijgt dat je order bij Los Santos Customs is binnengekomen Ik log zojuist in op mijn online character en kreeg direct een SMS'je dat ik langs Los Santos Customs kan gaan.

Veel plezier met je gepersonaliseerde nummerplaat!

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Handig!

Had het gisteren uitgevogeld met youtube. Erg logisch is de opzet inderdaad niet :)

"Tik weer op "Garage" en selecteer de auto van je online character."

-> dat doe je door de auto's naar rechts/links te swipen. Helaas krijg je de naam niet direct te zien, maar moet je goed kijken naar het model en anders even aanklikken, dan krijg je de naam wel te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkbaar... ik heb een plaat met Wybo76, die kan ik gratis op mijn auto's zetten. Heb er net een gemaakt met ILLEGAL, die kost me een ton... kan het niet met een derde proberen omdat ik dan eerst die ton moet uitegeven en ik toch liever iets anders doe met mijn geld voorlopig.

Weet dus ook niet of dat dan eenmalig is, of bij elke auto weer een ton.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is zeker een handige tutorial, knap werk! Maar soms vraag ik me af waarom kentekenplaten 'n godsvermogen kosten, stelletje

afzetters... Minuscule dingen zoals dat horen eenmaal gratis te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Wacht effe, die eerste plaat kostte toen iets van 600 dollar dacht ik, maar als je extra platen wilt, moet je 100k per setje platen betalen?

En ik maar denken dat die chromen wielen overpriced waren :roll:

Maaar, chromen velgen kan je in alle klasses unlocken, dan zijn ze gratis.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dubbelpost + kleine bump. Mijn exuses.

>>> Door ERRWINS: This time I see it through the fingers<<<

Ik ben erachter gekomen dat wanneer je een nummerplaat gekocht hebt voor auto A en je wilt deze ook op auto B hoef je alleen maar terug naar LSC te gaan met auto B en kun je gratis en voor niks kiezen uit alle persoonlijke platen die je in het verleden hebt gekocht. Je kunt met alle auto's die je hebt terug blijven gaan. Dit werkt tot dat je uitlogged (dat laatste is not confirmed)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...