Jump to content

Nieuwe desktop voor GTA en dergelijke


GuitarGuy666

Recommended Posts

Ik zou je ook een AMD aanraden, bijvoorbeeld de R9 270, is ongeveer twee tientjes duurder, maar biedt veel betere prestaties dan de GTX 750 Ti. Echter, zoals ik eerder al schreef, kun je beter in augustus nog eens kijken. Het kan best zijn dat er tegen die tijd een betere setup kan worden gemaakt voor hetzelfde geld.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Intel doet hun best niet meer nu er geen concurrentie is. Volgens de benchmarks is de Skylake i7-6700K maar 14% sneller dan de i7-4790K.

Dat is echt een zwakke verbetering en het is overigens nooit een goed idee om te wachten op betere hardware.

Wil je een goede prijs/preastatie? AMD. Wil je zuinigheid? nVidia.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker voor budget gaming zou ik een amd nemen. Mijn amd draait beter dan andere nvidia gpu's in dezelfde prijsklasse. (200)

Ik raad jou een r9 270x 4gb aan.

Aub niet beginnen over amd fanboy enzo. Ik vind beide goed

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Zeker voor budget gaming zou ik een amd nemen. Mijn amd draait beter dan andere nvidia gpu's in dezelfde prijsklasse. (200)

Ik raad jou een r9 270x 4gb aan.

Aub niet beginnen over amd fanboy enzo. Ik vind beide goed

Zolang AMD GPU's goede prijs/prestaties heeft, is dat allemaal goed. Ze moeten alleen wel meer details over nieuwe 300 series vrijgeven

en niet veel praten waar niemand wat aan heeft en bedoel vooral op het gebied van PR. Tot nu toe zijn er enkel "leaks"

Monopoly moeten we niet hebben.

En de prijsverlaging is helaas irrelevant, vooral voor Intel want hun i7-3770K kost precies zoveel als i7-4770K.

Bovendien zit Intel zwaar op hun reet te luieren want een i5-2500K is nog steeds een goede CPU en dat is uit 2011 als ik het goed heb.

Dus, waarom wachten op "betere" hardware? Tegenwoordig is de GPU het belangrijkste onderdeel die je dient upgraden als je meer power nodig hebt.

Bewerkt: door Blue_V
Link to comment
Delen op andere websites

Ho, niemand hier heeft hem aangeraden te wachten. De TS gaf zelf aan pas in augustus het systeem te kopen. Dan kun je beter wel wachten en in augustus een build samenstellen.

De i5-2500K is overigens al lang end-of-life en niet meer verkrijgbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal in augustus (misschien later) nog wel een nieuwe samenstellen. Ik twijfel alleen nog een beetje over het moederbord. Presteert deze een beetje goed of raden jullie een andere aan?

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker voor budget gaming zou ik een amd nemen. Mijn amd draait beter dan andere nvidia gpu's in dezelfde prijsklasse. (200) Ik raad jou een r9 270x 4gb aan. Aub niet beginnen over amd fanboy enzo. Ik vind beide goed
Zolang AMD GPU's goede prijs/prestaties heeft, is dat allemaal goed. Ze moeten alleen wel meer details over nieuwe 300 series vrijgeven en niet veel praten waar niemand wat aan heeft en bedoel vooral op het gebied van PR. Tot nu toe zijn er enkel "leaks" Monopoly moeten we niet hebben. En de prijsverlaging is helaas irrelevant, vooral voor Intel want hun i7-3770K kost precies zoveel als i7-4770K. Bovendien zit Intel zwaar op hun reet te luieren want een i5-2500K is nog steeds een goede CPU en dat is uit 2011 als ik het goed heb. Dus, waarom wachten op "betere" hardware? Tegenwoordig is de GPU het belangrijkste onderdeel die je dient upgraden als je meer power nodig hebt.

Nou ga jij dan maar fijn een i5 2500K kopen voor hetzelfde geld als een i5 4690k als die 2500K in jou ogen toch nog goed genoeg is ;). Wat een rampadvies af en toe op dit forum.

Ik zal in augustus (misschien later) nog wel een nieuwe samenstellen. Ik twijfel alleen nog een beetje over het moederbord. Presteert deze een beetje goed of raden jullie een andere aan?

Snap niet echt waarom je dan nu al een topic aanmaakt, in een half jaar(?, geen zin om te tellen) kan er veel veranderen op hardware gebied. Maak dan in augustus lekker een topic aan, dit is tijdverspilling.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...