Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Toch is het wel leuk om de 'geruchten' te posten, vind het toch een interessant onderwerp Reageren
Nissan Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Oh tuurlijk, van de nieuwere games. Van III, VC en SA is letterlijk alles uitgeplozen Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Dat klopt inderdaad Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 mei 2015 Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 Myths waren leuk nadat de III era games net uit waren, nu kan ik me alleen nog maar ergeren aan mensen die denken meer dan 10 jaar na dato nog iets "nieuwe" gevonden denken te hebben. Tenzij je ondersteuning hebt uit files en zichtbaar bewijs, neem de moeite niet om te posten imo. Ik vind nog altijd nieuwe dingen in de HD-era hoor Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2015 Hoe denken jullie over engelen Reageren
herobriner007 Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Dit topic is echt bullshit. Waarom een discussie houden over dingen die zonder mods niet bestaan?!? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Dit topic is echt bullshit. Waarom een discussie houden over dingen die zonder mods niet bestaan?!? van bullshit weet je alles af? het is ook niet om dingen te bevestigen ofzo, het is alleen om je mening of voorbeelden te geven van wat de media zegt Reageren
Nissan Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Wat herobriner bedoeld is dat discussiëren over vergezochte onderwerpen nogal nutteloos is, en voor deze ene keer kan ik me daar wel wat bij voorstellen. Mythes en legendes bepraten kan leuk zijn, maar we hoeven niet elk filmpje van elk vergezocht onderwerp te zien hier. Hij had het wel wat beter kunnen verwoorden. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Twee posts verwijderd; eentje offtopic en eentje met daaropvolgend moderatorgedrag. Verzoek aan beiden om dat niet meer te doen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Als je het niet wil zien, moet je hier niet komen. Simpel toch? Reageren
Nissan Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Niet geheel waar. Je komt hier om een discussie te voeren rondom mythes en legendes. Onzin als engelen die 11 jaar na game release niet hard gemaakt kan worden kan worden bestempelt als onzin. Je mag hier alles bespreken wat meer dan enkel toeval in het wolkendek is Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Bigfoot in gta V...? Reageren
herobriner007 Geplaatst: 18 mei 2015 Rapport Geplaatst: 18 mei 2015 Nee. Bigfoot is en blijft fake... In GTA of in real life, f.a.k.e! Reageren
Dotz Geplaatst: 26 mei 2016 Rapport Geplaatst: 26 mei 2016 Zelf ben ik ervan overtuigd dat Bigfoot in GTA San Andreas zit, het werd dan ook hoog tijd dat deze echt-bestaande knuffelbeer een eigen WikiGTA-pagina kreeg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.