Thijs18 Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 (bewerkt) Hoi, Ik heb gisteren GTA IV gekocht bij de Bart Smit (CD). Na het installeren wilde ik hem gaan spelen en toen bleef dat laadscherm (met de personages) eindeloos laden. Dit heb ik al verholpen! Ik heb de nieuwste patch geïnstalleerd. Maar nu wil ik de grafische instellingen veranderen maar dat lukt niet omdat ik geen toegewezen videogeheugen heb (bij de Intel HD4600), wat ik vreemd vind. Ik heb ook nog een AMD Radeon HD8670M met volgens Can I Run It 2.1 GB aan dedicated video memory. En net heb ik mijn drivers geupdated en dan doet hij het weer niet! Hoe kan ik eer dedicated video memory krijgen en hoe los ik dit probleem op? Of kan ik op een manier GTA IV laten spelen op mijn AMD videokaart ipv. de Intel? Mijn specs: Laptop HP Pavilion 17-104ed, 64-bit. Intel Core i5 processor, 2,5 GHz (Quad Core) AMD Radeon HD8670M Intel HD Graphics 4600 (Totaal beschikbaar grafisch geheugen: 1792 MB) 8 GB RAM 500 GB HDD Ik hoop dat iemand mij kan helpen, Thijs Bewerkt: 30 april 2015 door Thijs18 Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Of kan ik op een manier GTA IV laten spelen op mijn AMD videokaart ipv. de Intel? Dat is wel de bedoeling, ja. Intel integrated "HD" chips zijn brol en alleen geschikt voor bureauwerk. Drivers geüpdate van wat? Intel of AMD? Reageren
Thijs18 Geplaatst: 30 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2015 (bewerkt) De AMD drivers heb ik geüpdated, bij de Intel gaf hij aan dat hij up-to-date was. Bewerkt: 1 mei 2015 door Thijs18 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.