Jump to content

[traag] GTA5 werkt niet


daanvg43

Recommended Posts

Goedemiddag,

Sinds een paar dagen heb ik flinke problemen met mijn GTA. Als ik GTA online direct opstart lukt dat niet en krijg ik een fout melding. Als ik eerst naar story mode ga en dan naar online krijg ik wederom de foutmelding; 'timed out locating session. Please return to Grand Theft Auto V and try again later.'

Als ik eenmaal in GTA online terecht ben gekomen werkt het zwaaaaar kut. Voordat de wegen en gebouwen laden ben ik een half jaar verder en als het geladen is kan ik maar 50 meter rijden of hij klapt er weer uit en moet weer wachten tot alle wegen en gebouwen laden. Zoals jullie kunnen voorstellen haalt dit het bloed onder mijn nagels vandaan en is het onmogelijk om het spel te kunnen spelen (dit probleem komt ook voor bij story mode) Dit probleem doet zich al een paar weken voor en daarvoor kon ik met gemak spelen. Ik snap er he-le-maal niks van. Om het allemaal een beetje duidelijker te maken heb ik het gefilmd. Ik zal de link er even bijzetten.

Graag zie ik een oplossing voor dit hinderlijke probleem.

Alvast bedankt,

Daan

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de dikke rand rond de radar te zien is dit een XBox 360 of een PS3, klopt dat? In dat geval zit er misschien veel stof in. Door een ophoping van stof kan hitte niet worden afgevoerd en wordt aldus de processor erg heet. De processor zal dan trager gaan werken om zichzelf niet permanent te beschadigen. Het probleem kan natuurlijk ook bij de harde schijf liggen. Als die kuren heeft kan het wel voorkomen dat bepaalde delen niet gelezen kunnen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het al tijden hoor dat hij me zomaar uit een 'loading session' gooit en dat ik niet direct naar online kan maar eerst via storymode moet gaan.

Vreselijk irritant, zeker rond de avond uren (vanaf 20;00 tot 02:00) is het soms een groot drama en loopt het ook vaak vast.

En aan mijn PS3 ligt het zeker niet, want ik laat hem elke 6 maanden schoonmaken en vernieuwen.

Is gewoon een irritant foutje denk ik van de GTA servers

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de dikke rand rond de radar te zien is dit een XBox 360 of een PS3, klopt dat? In dat geval zit er misschien veel stof in. Door een ophoping van stof kan hitte niet worden afgevoerd en wordt aldus de processor erg heet. De processor zal dan trager gaan werken om zichzelf niet permanent te beschadigen. Het probleem kan natuurlijk ook bij de harde schijf liggen. Als die kuren heeft kan het wel voorkomen dat bepaalde delen niet gelezen kunnen worden.

het is inderdaad een ps3,ik schroef hem meteen open om te kijken of er stof inzit. Ik laat het weten bedankt alvast!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je PS3 nog garantie heeft, maar die vervalt als je hem open maakt.

Als stof het probleem is, kan je waarschijnlijk al aan de ventilatie-uitgangen zien of er stof inzit.

Link to comment
Delen op andere websites

heb hem goed doorgespoten met lucht maar het helpt totaal niet, probeerde vanavond samen met een vriend een paar heists te doen maar ik kom niet eens in dat %$*#$I story mode. Doet er bijna een uur over. Wat kan dit zijn?

Daan

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe vol is je HDD?

Kan je volgens mij zien in het XMB menu onder

Instellingen 》systeeminstellingen o.i.d (bijna onderaan)》Informatie over het systeem. (wederom bijna onderaan)

hallo,

174/234GB geeft hij aan ik denk dus dat ik nog 174 GB over he van de 234.

Mvg

Daan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...