Jump to content

[PS3] Meeting: Beach Bum III [20:00] [09-05-2015]


Michael

Recommended Posts

whg03c.jpg

Ik heb al een tijdje geen meetings meer georganiseerd, en sinds ik een nieuwe headset heb gekregen dacht ik steeds weer aan het idee om een meeting te organiseren. Daarom zal ik op zaterdag negen mei voor de derde keer de Beach Bum Meeting organiseren. Deze meeting is in de concept van de Beach Bum Update. Dit betekent dat de meeting voornamelijk bij het strand gaat plaatsvinden. De dresscode zal dus zwemkleding zijn. We gaan eerst met z'n allen afspreken bij de Pleasure Pier van Del Perro. Dan kan iedereen in de achtbaan of in de reuzenrad. Wanneer iedereen klaar is kunnen we met een jetski of een zeilboot het water op. Na een tijdje zal ik even een playlist opstarten waar voornamelijk een paar races in voor komen, maar ook deathmatches in Del Perro en Vespucci Beach.

Het is niet de bedoeling om iemand anders hun voertuigen kapot te maken over herhaaldelijk mensen te vermoorden. Schelden mag natuurlijk met mate, en ik wil gewoon een leuke avond hebben met iedereen! Mocht je op zaterdag negen mei tijd hebben, schrijf je in en dan voeg ik je toe in het lijstje, daarnaast kan ik dan ook van te voren nog mensen toevoegen voor de meeting.

:tu:

[table=header]Gebruikersnaam|PlayStation Network Naam|Headset



Asphyxiated|Mitchiem|Ja

Danger_dog_guy_7|Danger_dog_guy_7|Ja

Dexist|Dexist|Nee[/table]

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    9

  • Danger_dog_guy_7

    7

  • Dexist

    4

  • yoeri99

    3

Count me in, Dexist, Dexist, nee, ik spam wel mee in de chat :7

Toevallig, je deed de vorige keer ook mee met de Beach Bum meeting. Je staat nu in de lijst! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ah leuk idee, jammer dat ik dan al afgesproken heb met andere players voor setups rounds

Mochten we nog bezig zijn met de meeting, en als je dan klaar met de setups, dan kan ik je zeker nog een invite sturen als je daar geïnteresseerd in bent? Dan kan ik je namelijk van te voren nog toevoegen. :)

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan waarschijnlijk ook wel komen. Maar zet m'n status vanuit voorzorg naar: OVB. Als ik definitief kan komen laat ik het wel weten. ;)

PSN: jaron-xx_3M

Headset: Nope.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...