Froodooo Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 (bewerkt) @unreal, Niet dubbelposten (2 berichten achter elkaar in hetzelfde topic). Gebruik voortaan de 'Edit' knop. Er is hier inderdaad een tutorial over, namelijk deze. Veel succes ermee! @-Niels-, Ik vind 'm eerlijk gezegd een beetje simpel, jouw sig. Een 7. Bewerkt: 1 september 2005 door Froodooo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 Froodoo nice sig!! 8/10 Hier komen nog 2 van mij! En deze: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 De eerste is een beetje leeg dus een wankelende 7. De 2 is wel cool alleen ietsje onduideijk, die geef ik een 8. Mijn nieuwe sig? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 Froop :8/10 Wel mooi gemaakt -Niels- : De Eerste 5/10 vind hem niet zo mooi En die andere een 7 die is wel ok En Die van Mij Menzen ??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 *pakt vergrootglas* Die is wel erg klein, maar opzich wel mooi 7/10 Rate mijn sig maar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 Die van Boterbal is erg donker en ik vind hem niet zo bijzonder. Een 6,5 krijgt hij. En willen jullie mijn Sig ook even raten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 Beetje zwart, voor de rest wel leuk. 7/10. Deze sig? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 (bewerkt) Mooie kleuren!!! Alles past z'n beetje bij elkaar. Ik geef je een 8.9/10 . Willen jullie deze sig Raten? Bewerkt: 1 september 2005 door bjorn13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 1 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 Erg origineel, althans ik de render en scanlines en je BG niet zo mooi vindt, voorderest wel leuk maar je kan IMO beter. 6/10 En nu mijne raten hehe. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 Mooie sig! Een 8 krijg je ervoor. Rate bij mij deze sig: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 Beetje veel van hetzelfde 6/10 Rate mijn sig die SW heeft gemaakt! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2005 Mooi. Goed gedaan Silverwing. Je krijgt een 9. En nou komt mijn lijstje. ik post alle sigs die ik de laatste 2 dagen heb gemaakt. Tekken 5 Star wars Spider-man Mortal Kombat Ninja Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2005 (bewerkt) Vet! Text past er ook goed bij! 10/10. EDIT: Ik bedoelde die van Boterbal! Deze: Bewerkt: 2 september 2005 door Thabit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2005 Froop Tekken 5: 8/10 Star wars: 8/10 Spider-man:8.5/10 Mortal Kombat:7/10 Ninja: 7.5/10 PS: Maak overal je naam groter, ik vind ze nu een beetje te klein. Thabit Mooi gemaakt, 8/10 Rate deze 2 maar: de tweede is uit een ver verleden. (door Timos gemaakt) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2005 1e-> Erg mooi :klap een9 2e-> Ook mooi een 8.8 :'D Willen jullie mijn Sig raten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts