jillmick Geplaatst: 23 mei 2015 Rapport Geplaatst: 23 mei 2015 hoi hoi weet iemand hoe je automatisch richten kan instellen? hij deed dat altijd, maar na laatste onderhoud niet meer en ik weet niet hoe ik dat weer aan krijg. bedankt alvast Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 mei 2015 Rapport Geplaatst: 23 mei 2015 (bewerkt) Dat kan via het instellingen-menu. Open het pauzemenu, ga naar Settings, kies aan de linkerkant het tabje Controls, en vervolgens kun je in het schermpje rechts de optie Targeting mode aanpassen. De auto-aim mode waar je naar zoekt kun je activeren door deze optie op Assisted aiming te zetten. Check ook de video hieronder, daarin worden de stappen van hierboven nog eens uitgevoerd. Edit: zie ook het antwoord in je andere topic Bewerkt: 23 mei 2015 door Froodooo Reageren
PrioX Geplaatst: 23 mei 2015 Rapport Geplaatst: 23 mei 2015 Dit kan je instellen in het menu. Pauze/menu > Settings > Controls > Targeting Mode > Assisted Aim - Full. Als alles goed is moet je daarna weer automatische kunnen richten. Reageren
jillmick Geplaatst: 23 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2015 hoi hoi, ik kan niet op de target mode klikken... die staat donker. enig idee hoe ik dat dan anders krijg? Reageren
PrioX Geplaatst: 23 mei 2015 Rapport Geplaatst: 23 mei 2015 Ik denk dat je de optie dan probeert aan te passen terwijl je in GTA Online zit. Dit kan helaas niet. Je moet dan terug naar de singleplayer om de optie te veranderen. Reageren
jillmick Geplaatst: 23 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2015 het is gelukt!! heel erg bedankt! Reageren
Gasmonkey079 Geplaatst: 24 mei 2021 Rapport Geplaatst: 24 mei 2021 Op 23-5-2015 om 10:29, jillmick zei: hoi hoi weet iemand hoe je automatisch richten kan instellen? hij deed dat altijd, maar na laatste onderhoud niet meer en ik weet niet hoe ik dat weer aan krijg. bedankt alvast Ik heb dit ook en ik zoek al 2 maanden hiernaar ik word helemaal gek iedereen kan automatisch schieten op mij ik kan dat niet Reageren
Jeremy030 Geplaatst: 5 september 2023 Rapport Geplaatst: 5 september 2023 Hoe krijg ik Automatisch richten weer aan? Hij staat al op Assisted Aim - Full maar zodra ik ga schieten richt ik niet automatisch op een target... Heb er nooit last van gehad, is sinds een paar weken dat ie niet meer automatisch richt op targets ondanks dat ik het wel aan heb staan... Iemand enig idee hoe ik dit gefixt kan krijgen?? Help me out!!! Spoiler Spoiler Spoiler Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.