JasonStatham Geplaatst: 27 februari 2016 Rapport Geplaatst: 27 februari 2016 Heel weinig games, ik speel ze bijna altijd wel uit als ze niet moordend saai zijn. De paar uitzonderingen: Prince of Persia: The Forgotten Sands Resident Evil 5 Far Cry 2 James Bond 007: Blood Stone Infamous Saints Row II Schiet me eventjes niets meer binnen, behalve de volgende rampgame: Assassin's Creed Revelations (oh god wat saai). Reageren
moechy Geplaatst: 27 februari 2016 Rapport Geplaatst: 27 februari 2016 Ik vind het nogal zielig voor zo'n game om deze af te maken. Reageren
Davedavy Geplaatst: 27 februari 2016 Rapport Geplaatst: 27 februari 2016 Laatst RUST gekocht. Niks mee gedaan. Daarna Cities Skylines (eindelijk legaal) gekocht, 3 uur gespeeld. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 februari 2016 Rapport Geplaatst: 27 februari 2016 Nooit de storyline van IV uitgespeeld, spel kon me gewoon niet boeien. EN NEE IK WIL NIET BOWLEN Reageren
3L1077 Geplaatst: 28 februari 2016 Rapport Geplaatst: 28 februari 2016 Hier ben ik zo schuldig aan. Het gevolg van veel te veel games kopen voor veel te lage prijzen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 juli 2016 Rapport Geplaatst: 3 juli 2016 Battlefield: Hardline, na anderhalve missie alweer verwijderd Jeuzes, wat slecht Weg 5 euro.. Ik sta op het punt om Mad Max ook te verwijderen, maar ik heb begrepen dat het einde het beste gedeelte is van het spel, dus ik geef het nog niet op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.