Forever GTA Geplaatst: 30 mei 2015 Rapport Geplaatst: 30 mei 2015 -Tomb raider -Maar helemaal de GTA reeks. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 mei 2015 Rapport Geplaatst: 30 mei 2015 GTA IV plus de Episodes heb ik sowieso het vaakst van al uitgespeeld. Verder heb ik, van wat ik me nog kan herinneren, ook nog Mafia 2, Assassin's Creed 2, Red Dead Redemption, GTA V, L.A. Noire, GTA VCS, GTA LCS, en waarschijnlijk nog wat spellen meerdere keren uitgespeeld. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 25 juni 2015 Rapport Geplaatst: 25 juni 2015 Ik ben nu weer bezig met Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction. Ten minste, niet de story line maar de deniable ops challenges. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 25 juni 2015 Rapport Geplaatst: 25 juni 2015 Alle gta's, speel ze nog steeds grijs Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 25 juni 2015 Rapport Geplaatst: 25 juni 2015 (bewerkt) - GTA V - GTA IV - GTA San Andreas - Need For Speed: Rivals (Platina) - Infamous Second Son (Platina) - Black Ops - Black Ops 2 - MW2 - MW3 - World at War - Advanced Warfare - Ghosts En nog veel meer. Bewerkt: 25 juni 2015 door xCrazyShotgun Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 25 juni 2015 Rapport Geplaatst: 25 juni 2015 Er zijn genoeg games die ik meerdere keren heb uitgespeeld, maar dit komt omdat ik niet bijster veel games in mijn bezit heb. Als ik een game uitgespeeld heb en ik vond 'm leuk, speel ik hem later liever nog eens overnieuw dan dat ik een groot bedrag aan een nieuwe game uitgeef die toch zo weer uitgespeeld is. Misschien moet ik eens wat meer de tijd nemen om een game uit te spelen, maar ach. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.