Jump to content

[PC] Criminal Mastermind $1mil reward


jeroenh04

Recommended Posts

hier wil ik best aan meedoen als er tenminste aan deze eisen kan worden voldaan (iig de meeste)

IEDEREEN gebruikt de armored kuruma gewoon om de kans om dood te gaan een heel stuk te verkleinen.

Het liefst Teamspeak. of skype als je geen TS heb

gewoon rustig aan , dus niet als je heist/setup start dat iedereen naar ze eigen auto rent en doet waar die zelf zin in heeft

Je moet zodra er iemand dood gaat binnen 1 sec je internetkabel eruit kunnen trekken , ik heb gelezen als je dat doet de cloud dan nog niet kan saven en je het dus daarna gewoon nog een keer kan proberen zonder dat je ALLES overnieuw hoeft te doen btw als iemand dit niet kan doe ik zowieso niet mee. moet perse je internet zijn , dus ook niet alt+f4 want dan activeert ie ook de cloud save

Je moet weten hoe je je armor moet gebruiken en snacks.

Absoluut geen haast , dus niet van ik wil met 2 avonden alle heist gedaan hebben , er zijn ook mensen die moeten werken, dus misschien 1 of 2 heist per avond en soms misschien een avond niet (doordeweeks voor mij alleen avonden int weekend hele dag).

ben je het hiermee aardig mee eens voeg ik je toe.

ik ben overigens level 168 en ik weet wat ik moet doen.

klink misschien heel ''brutaal'' maar ik denken als we ons hier aan houden dat we een goede kans maken.

Bewerkt: door bee1992
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...