Jump to content

(ongebruikte) Ammo zeer duur opeens? (online)


Robomond

Recommended Posts

Ik heb sinds een tijdje meerdere wapens online, waaronder 2 pistols, 2 shotguns, een markman riftle, smg, de carbine en natuurlijk alle explosives enzo.

Toen ik ff wat geld had heb ik bij een heist gekozen voor: purchase all ammo... Dat heeft natuurlijk wat gekost, maar k vond dat makkelijker om steeds per wapen ammo te bestellen...

Maar...nu mijn vraag: ik speel bij de heists eigenlijk alleen met mijn special carbine, die overigens wel alle upgrades heeft. Ik schiet helemaal niet veel... soms echt zelfs weinig of niet! Verder gebruik ik geen enkel ander wapen (ook geen explosives ofzo) De heist erna kost het opeens 4k om mijn ammo vol te maken... Als k dan ga kijken dan kan k niet alleen voor de carbine ammo bestellen, maar ook bij alle andere wapens moet ik ammo bestellen... daardoor is het ook steeds 4k. Als ik dan toch alleen de carbine bestel (0,5k) dan is het de volgende keer alweer bijna 6k :S Hoe kan dit? Ik schiet alleen steeds met mijn carbine? Iemand uitleg? of tips? Want het wordt erg duur om zo de heists te spelen:p

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan best zijn dat je een of meerdere wapens hebt opgepakt, die je zelf nog niet in bezit had. Dat je daarom dan de kogels moet kopen.

Je kan de meeste wapens aanvullen tot een maximum van 9999 kogels.

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat je schietskill omhoog?

Als je schietskill hoger word, kan je ook meer munitie dragen waardoor je ook meer moet betalen als je 'Purchase all ammo' kiest.

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Gaat je schietskill omhoog?

Als je schietskill hoger word, kan je ook meer munitie dragen waardoor je ook meer moet betalen als je 'Purchase all ammo' kiest.

Sterk punt man. ;)

>>> Door ERRWINS: Graag dit soort reacties achterwege laten..<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...