Jump to content

FIFA 16


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    54

  • TekaLoca

    53

  • KoningJesper

    37

  • NickOwnage

    34

Lastig.. Ik heb eigenlijk een hekel aan een fysieke versie van games en heb hem liever digitaal maar het scheelt wel 15 euro...

Hoezo heb je een hekel aan een fysieke versie? Het is juist leuk als jij het hoesje hebt en het als een soort collectie kan laten zien? Of ben je bang dat je de game dan te laat thuis krijgt?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, het neemt ruimte in en kost gewoon meer moeite puh2.gif . Nu kan ik gewoon via m'n Xbox het spel aanvinken dat ik wil en het start gelijk op. Met wat pech komen er krassen op en dan is het niet meer speelbaar.

Op de Xbox One maakt het weinig uit daar moet je het spel eerst installeren en dan heb je 't schijfje nog alleen maar nodig om 'm op te starten.

De Braziliaanse competitie komt dus terug? Waarom zat ie niet eigenlijks in 15? Wat heb ik zin in deze game!

Link to comment
Delen op andere websites

De Braziliaanse competitie komt dus terug? Waarom zat ie niet eigenlijks in 15? Wat heb ik zin in deze game!

Hoe kom je daar bij?

COuwjnCWoAAtrqX.jpg

Maar geen carrière en er missen een aantal teams geloof ik. Al deze teams staan straks in ROTW (wel in FUT dus) en mocht je ze in een competitie willen moet je ze in een ander land zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat PES de rechten had zaten ze er vorig jaar niet in. Daarom missen er nu ook 4 team's en hebben ze niet het logo van de competitie. Maar ze staan dus bij ROTW maar ik ga doe ze dan gewoon in een willekeurige andere competitie of maak een soort competitie met alle beste teams van Zuid-Amerika, dus met River Plate, Boca Juniors, Santos, enz.. Maar vooral voor talenten en voor FUT is het wel handig, misschien zit er nu eindelijk een goede Braziliaanse spits bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Net even een paar wedstrijdjes in de demo gespeeld, en het veldspel is er inderdaad wat rustiger op geworden, zo lijkt het. Je hebt meer controle over de bal en je spelers en op die manier ook meer mogelijkheden om je gewenste tactiek door te drukken. Ook heb ik een wedstrijd met de vrouwen van Duitsland en de Verenigde Staten gespeeld. Het kan aan mij liggen, of de vrouwen krijsen op het veld een stuk meer dan de mannen. Ik kreeg een beetje het gevoel van de eerste trailer van de reboot van Tomb Raider, waarin Lara Croft ook de ene na de andere oerkreet uitkraamt. Gelukkig kan het veldgeluid apart worden ingesteld...

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de tip, CG. Zat nog te twijfelen om hem te kopen, maar de marketingtrucjes van Wehkamp hebben me toch weer over de streep getrokken. Vorig jaar ook FIFA 15 bij Wehkamp besteld met korting, was op de dag van release nog binnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks voor de Wehkamp tip scheelt me weer wat centen dus besteld!

Ik heb hem ook besteld, de Deluxe Editie. Van 80 naar 55 euro! :)

Haha zeer netjes, ik speel geen FuT dus maar de gewone editie besteld maar het is sws het geld meer dan dubbel en dwars waard voor mij dan want FIFA is eigenlijks de enige game die ik het hele jaar door speel een lekkere afwisseling als je bijvoorbeeld een zwaar story driven game speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...