Jump to content

FIFA 16


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    54

  • TekaLoca

    53

  • KoningJesper

    37

  • NickOwnage

    34

Kunnen jullie nu al FUT draft doen via de Web App? Ik vind niks.

Lukt alleen via de mobiele companion app.

Nou ik heb dus helemaal geen kut in mn pscks. Degene waar ik t blijst mee ben is Ujah

I know dat feel bro. Mijn beste speler was Adrien Silva.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik op Draft Mode klik in de app gebeurt er niks.

Edit: Gewoon ff verdergaan in de app en naar rechts gaan en dan kan je wel draften. Vanaf welk niveau moet je draften? Best beginnen bij Amateur of meteen vanaf Semi-Pro/Professioneel gaan?

Edit2: Ik heb voor Semi-Pro gekozen, dan kan ik me rustig inwerken. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een sukkel ben ik toch. Ik kon m'n kapitein kiezen, zaten Neymar en Nainggolan erin. Ik denk dat ik Neymar erna gewoon kan selecteren, niet dus. En ja, ik heb dus gekozen voor Nainggolan als kapitein. :7

Dat draft gedoe zorgt wel voor een kutchemie zeg, je krijgt random spelers waardoor je chemie helemaal fucked up is.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan FUT draft ook nog niet spelen op de geupdate FIFA16 Companion-app. Geeft alleen aan dat je 2 tokens hebt zoals CG eerder al zei.

Ik heb mijn Draft team al samengesteld via de companion app hoor, of wat bedoel je?

Niks gekregen uit die packa, Castaignos(75) is samen met nog wat andere de speler met hoogste rating. Ohja als je eigenlijk dag inlogt op die app, krijg je 250 munten, dat is wel heel erg handig,

Je krijgt niet elke dag 250 coins. Dat varieert. De ene dag krijg je coins, de andere dag een consumables-pakket, de andere dag weer een Zilver-pakket, snap je? Vandaag kreeg ik bijvoorbeeld een brons mini-pakket met 1 speler, 1 fitness-kaart, 1 contracten-kaart en 1 staff-persoon-ding-kaartje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan FUT draft ook nog niet spelen op de geupdate FIFA16 Companion-app. Geeft alleen aan dat je 2 tokens hebt zoals CG eerder al zei.

Ik heb mijn Draft team al samengesteld via de companion app hoor, of wat bedoel je?

Niks gekregen uit die packa, Castaignos(75) is samen met nog wat andere de speler met hoogste rating. Ohja als je eigenlijk dag inlogt op die app, krijg je 250 munten, dat is wel heel erg handig,

Je krijgt niet elke dag 250 coins. Dat varieert. De ene dag krijg je coins, de andere dag een consumables-pakket, de andere dag weer een Zilver-pakket, snap je? Vandaag kreeg ik bijvoorbeeld een brons mini-pakket met 1 speler, 1 fitness-kaart, 1 contracten-kaart en 1 staff-persoon-ding-kaartje :puh:

Dat bedoel ik, maar dat is wel vet chill. Want dan krijg je tenminste wat.

Iniesta stond net voor 120K te koop en Verthongen voor 7k. Of iemand dat nu al kan betalen. Er is al iemand die Robben gepickt heeft :7 Gaat voor 1,3 mil.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, de prijzen zijn op dit moment om te kotsen. Jackson ging voor 60k gisteren, Griezmann (slechts 83 ALG) voor 32k... Achja.

Ik begin waarschijnlijk met een JPL-team als ik het spel straks binnen heb.

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...