Jump to content

FIFA 16


TekaLoca

Recommended Posts

Hmm, leuk dat er serieus zoveel mensen gebruik maken van mijn tip. Ik had eigenlijk wel verwacht dat iedereen al lang besteld zou hebben aangezien het al over twee weken komt.

Volgens Futhead komt het eerste team of the week woensdag trouwens al, dan kunnen helaas alleen mensen met early acces die spelers al packen, ik ga er daarom dus ook vanuit dat al die if's extinct zullen worden, helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    54

  • TekaLoca

    53

  • KoningJesper

    37

  • NickOwnage

    34

Klopt, momenteel is het Capture Event in Vancouver, Canada. Daar zitten nu een aantal bekende YouTubers (waaronder Kazooie94 uit Nederland). Daar mogen ze een week lang FIFA16 spelen en zo alles uitproberen met 50miljoen FIFA coins en 50miljoen FIFA punten. De eerste Ronaldo's en Messi's zijn al gepacked door "Spencer FC".

Ik kan niet wachten totdat FIFA16 uit is. Ik had de game idd al besteld, maar van de week even annuleren (kan alleen bij de winkel) 25 euro winst kan ik niet laten liggen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik volg dat evenement inderdaad en ben blij dat mijn favoriete youtuber Spencer daar ook is. Voor de liefhebbers: hij heeft gister nog een video gemaakt waarin hij tegen Akinfenwa (de sterkste speler in FIFA 15) zegt wat zijn rating in de nieuwe FIFA is, is wel een leuke video voor geïntresseerde:

Ik denk trouwens dat Luuk de Jong de eerste Eredivisie spelers wordt met een In Form en Ronaldo heeft er waarschijnlijk ook nu al een te pakken.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Aanschouw, de gezichten van de Ajax-spelers in PES16.

Cillessen, Veltman en Klaassen lijken op zich nog wel, maar sommige zijn gewoon lachwekkend. Sinkgraven heeft grijs (!) haar? Mitchell Dijks is vergeten zijn anti rimpel crème te gebruiken? Viergever en van der Hoorn zijn een tweeling geworden met een mooie hanenkam als kapsel? Fischer heeft opeens gitzwart haar? En van Rhijn zijn haar ziet er uit alsof er een paar keer goed met een hamer op is geslagen, kom op Konami.. En dat terwijl ik juist in de demo dacht te zien dat de gezichten eindelijk goed waren.. Niet dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Aanschouw, de gezichten van de Ajax-spelers in PES16.

Cillessen, Veltman en Klaassen lijken op zich nog wel, maar sommige zijn gewoon lachwekkend. Sinkgraven heeft grijs (!) haar? Mitchell Dijks is vergeten zijn anti rimpel crème te gebruiken? Viergever en van der Hoorn zijn een tweeling geworden met een mooie hanenkam als kapsel? Fischer heeft opeens gitzwart haar? En van Rhijn zijn haar ziet er uit alsof er een paar keer goed met een hamer op is geslagen, kom op Konami.. En dat terwijl ik juist in de demo dacht te zien dat de gezichten eindelijk goed waren.. Niet dus.

Fischer :7 Dat si toch gwn letterlijk iemand anders :7 Ik heb serieus het hele artikel zitten lachen om die belachelijke gezichten :7

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Zal niet veel beter zijn in FIFA hoor.

Waarom plaats je dit eigenlijk in het FIFA 16-topic? :puh:

Ik ga er stiekem toch wel vanuit dat ze in iedergeval de haarkleur goed hebben, kom op zeg..

Ik plaats het trouwens hier omdat er nog geen PES topic is en dit ook voor de fifa-spelers misschien leuk is om te vergelijken.

EA gaat trouwens later vandaag belangrijk nieuws bekendmaken, ik denk dat het om de webapp of de price ranges gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Sweaty goals zijn altijd makkelijk. In FIFA 15 ook, misschien moet je dan de keuze niet maken en gewoon de keeper passeren of van afstandje schieten. Het was mij nog niet opgevallen eigenlijk. Ik had alleen het idee dat als ik doorgebroken was dat de verdediging mij gewoon laat lopen en verder niks meer doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was een goed gevecht, vorig jaar nog een sterke uppercut uitgedeeld, maar in de laatste ronde heeft EA me toch op de knieën gekregen. FIFA 16 is besteld. Dank C-G voor de Wehkamp tip, vandaag bestellen kost je €48,95. Jammer dat ik dit niet gisteren had gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

EA heeft de volledige soundtrack van FIFA 16 bekendgemaakt. Hieronder een lijstje. Wat vinden jullie ervan?

- All Tvvins - Darkest Ocean

- April Towers - A Little Bit Of Fear

- Atlas Genius - Stockholm

- Aurora - Conqueror

- Baiana System - Playsom

- Baio - Sister of Pearl

- BANNERS - Shine a Light

- Bastille - Hangin'

- Beck - Dreams

- Bomba Estereo - Soy Yo

- BORNS - Fool

- Coasts - Tonight

- Disclosure - Omen feat. Sam Smith

- Durante - Slow Burn feat. Chuck Ellis

- Everything Everything - Distant Past

- Foals - Mountain at my Gates

- Gin Wigmore - New Rush

- Icona Pop - Emergency

- Jax Jones - Yeah yeah yeah

- John Newman - Tiring Game feat. Charlie Wilson

- Kaleo - Way Down We Go

- Kygo - ID

- Louis Child - It's Strange feat. K. Flay

- Miami Horror - All It Ever Was

- No Wyld - Let Me Know

- Nothing But Thieves - Trip Switch

- Of Monsters And Men - Crystals

- Parade of Lights - Feeling Electric

- RAC - Back of the Car feat. Nate Henricks

- Raury - Crystal Express

- Seinabo Say - Pretend

- Skylar Grey feat. X Ambassadors - Cannonball

- Slaptop - Walls

- Speelburg - Lay it Right

- Swim Deep - One Great Song And I Could Change The World

- The Royal Concept - Smiles

- The Very Best - Make a King feat. Jutty Taylor

- Tiggs Da Author - Run

- Unknown Mortal Orchestra - Can't Keep Checking My Phone

- X-Wife - Movin' Up

- Years & Years - Gold (FIFA Edit)

- Zibra - Goodbye Mondays

Bron: Gameliner.nl

Link to comment
Delen op andere websites

De webapp is online, ik had Gabriel Barbosa uit mijn starterspack. Hij heeft 82 pace en 75 schieten, dus is op zich wel een redelijke begin spits en op carrière een heel groot talent. En ik heb nog vier andere packs gekregen van EA, maar ik wacht met openen totdat het Team of the Week morgen online komt, dan pack ik gelijk Ronaldo even.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...