KoningJesper Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Nou ik heb dus helemaal geen kut in mn pscks. Degene waar ik t blijst mee ben is Ujah Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Kunnen jullie nu al FUT draft doen via de Web App? Ik vind niks. Lukt alleen via de mobiele companion app. Nou ik heb dus helemaal geen kut in mn pscks. Degene waar ik t blijst mee ben is Ujah I know dat feel bro. Mijn beste speler was Adrien Silva. Reageren
aron24 Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 (bewerkt) Hoe kan ik mijn PSN aan mijn orgin verbinden? Heb ik waarschijnlijk nodig voor FUT, anders heb ik nog niks aan mijn resultaten van vorig jaar. Het is al gelukt. Bewerkt: 16 september 2015 door aron24 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Nou, ik heb niet eens een speler met ALG 80 gepacked, Teka. Reageren
aron24 Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Kunnen jullie nu al FUT draft doen via de Web App? Ik vind niks. Lukt alleen via de mobiele companion app. Bij werkt dat niet, Ook niet met die app. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Je kan FUT draft ook nog niet spelen op de geupdate FIFA16 Companion-app. Geeft alleen aan dat je 2 tokens hebt zoals CG eerder al zei. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 (bewerkt) Als ik op Draft Mode klik in de app gebeurt er niks. Edit: Gewoon ff verdergaan in de app en naar rechts gaan en dan kan je wel draften. Vanaf welk niveau moet je draften? Best beginnen bij Amateur of meteen vanaf Semi-Pro/Professioneel gaan? Edit2: Ik heb voor Semi-Pro gekozen, dan kan ik me rustig inwerken. Bewerkt: 16 september 2015 door MegaPilot Reageren
aron24 Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Niks gekregen uit die packa, Castaignos(75) is samen met nog wat andere de speler met hoogste rating. Ohja als je eigenlijk dag inlogt op die app, krijg je 250 munten, dat is wel heel erg handig, Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Wat een sukkel ben ik toch. Ik kon m'n kapitein kiezen, zaten Neymar en Nainggolan erin. Ik denk dat ik Neymar erna gewoon kan selecteren, niet dus. En ja, ik heb dus gekozen voor Nainggolan als kapitein. Dat draft gedoe zorgt wel voor een kutchemie zeg, je krijgt random spelers waardoor je chemie helemaal fucked up is. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Je kan FUT draft ook nog niet spelen op de geupdate FIFA16 Companion-app. Geeft alleen aan dat je 2 tokens hebt zoals CG eerder al zei. Ik heb mijn Draft team al samengesteld via de companion app hoor, of wat bedoel je? Niks gekregen uit die packa, Castaignos(75) is samen met nog wat andere de speler met hoogste rating. Ohja als je eigenlijk dag inlogt op die app, krijg je 250 munten, dat is wel heel erg handig, Je krijgt niet elke dag 250 coins. Dat varieert. De ene dag krijg je coins, de andere dag een consumables-pakket, de andere dag weer een Zilver-pakket, snap je? Vandaag kreeg ik bijvoorbeeld een brons mini-pakket met 1 speler, 1 fitness-kaart, 1 contracten-kaart en 1 staff-persoon-ding-kaartje Reageren
aron24 Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Je kan FUT draft ook nog niet spelen op de geupdate FIFA16 Companion-app. Geeft alleen aan dat je 2 tokens hebt zoals CG eerder al zei. Ik heb mijn Draft team al samengesteld via de companion app hoor, of wat bedoel je? Niks gekregen uit die packa, Castaignos(75) is samen met nog wat andere de speler met hoogste rating. Ohja als je eigenlijk dag inlogt op die app, krijg je 250 munten, dat is wel heel erg handig, Je krijgt niet elke dag 250 coins. Dat varieert. De ene dag krijg je coins, de andere dag een consumables-pakket, de andere dag weer een Zilver-pakket, snap je? Vandaag kreeg ik bijvoorbeeld een brons mini-pakket met 1 speler, 1 fitness-kaart, 1 contracten-kaart en 1 staff-persoon-ding-kaartje Dat bedoel ik, maar dat is wel vet chill. Want dan krijg je tenminste wat. Iniesta stond net voor 120K te koop en Verthongen voor 7k. Of iemand dat nu al kan betalen. Er is al iemand die Robben gepickt heeft Gaat voor 1,3 mil. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 16 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2015 (bewerkt) Ja, de prijzen zijn op dit moment om te kotsen. Jackson ging voor 60k gisteren, Griezmann (slechts 83 ALG) voor 32k... Achja. Ik begin waarschijnlijk met een JPL-team als ik het spel straks binnen heb. Bewerkt: 16 september 2015 door TekaLoca Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 (bewerkt) Ik heb maar 1 draft token gekregen trouwens, die heb ik voor een offline team gebruikt. 61 chemistry op draft btw. Ik begin met een Eredivisie team, ik heb er nu toch al 2 spelers van. Edit: http://www.futhead.com/16/squads/880078/ Tadaa! Bewerkt: 16 september 2015 door MegaPilot Reageren
Visser23 Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Met FIFA Draft kan je prima een hoge chemistry halen hoor. Je moet alleen heel goed kijken wat je doet. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 16 september 2015 Rapport Geplaatst: 16 september 2015 Heb ook niet veel bijzonders van de webapp op Podolski (77) en Maxwell (79) na. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.