Crazy-Ghost Geplaatst: 19 september 2015 Rapport Geplaatst: 19 september 2015 (bewerkt) Sofifa is helemaal geüpdatet met alle potenties van de spelers in het spel. Leuk voor de mensen die veel carrière spelen. Na Messi en Ronaldo zijn Neymar, Pogba en Rodriguez de spelers met de hoogste potentie, zij worden alle drie namelijk 93 algemeen. In de Eredivisie is Bazoer de spelers met de hoogste potentie (88), gevolgd door Willems, Cerny en Riedewald (86). In de top 10 Eredivisie spelers staan 6 Ajacieden, 2 PSV'ers, één speler van Vitesse (Nathan) en één van Heerenveen (St. Juste). De hoogste Feyenoorder vinden we gek genoeg pas op plek 18, dat is Sven van Beek met 83 potentie. Als we de Eredivisie en de Jupiler Pro League samennemen dan zien we wel dat er een Belg op nummer één staat, namelijk Youri Tielemans met 90 potentie. Hij heeft een gigantisch gat geslagen met de andere spelers uit de JPL, want de volgende topper uit België heeft maar 84 potentie (Praet). Hieronder vind je de sterkste opstelling van Ajax en PSV als je op potentie selecteert. Ajax gem. leeftijd basis: 21 jaar transferbudget: 13 miljoen Milik (84) Černý (86) El Ghazi (85) Klaassen (85) Bazoer (88) Nouri (84) Dijks (81) Riedewald (86) Veltman (82) Tete (83) Cillessen (85) Beste wissels: Fischer (84), Van de Beek (83), Sinkgraven (83), Gudelj (80), Sanogo (80) PSV Gem. leeftijd basis: 23,7 Transferbudget: 12,4 miljoen. De Jong (82) Bergwijn (85) Laursen (83) Pereiro (82) Maher (83) Pröpper (82) Willems (86) Hendrix (84) Bruma (81) Arias (81) Zoet (83) Beste wissels: Lestienne (81), Guardado (80), Locadia (80), Narsingh (80) en Moreno (80) Wat vinden jullie er van? Ik zelf ben als Ajax supporter natuurlijk heel blij dat de meeste spelers zulke hoge potenties hebben. Het is trouwens wel opvallend dat alleen Willems en Hendrix basisspelers zouden zijn in het Ajax team qua potentie. Bewerkt: 19 september 2015 door Crazy-Ghost Reageren
KoningJesper Geplaatst: 19 september 2015 Rapport Geplaatst: 19 september 2015 Interessant om te zien! Bedankt voor deze post Crazy Reageren
aron24 Geplaatst: 19 september 2015 Rapport Geplaatst: 19 september 2015 EA Die van Feyenoord zijn zoals altijd veel te laag ingeschat en die van Ajax en PSV te hoog. Veel te hoog. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 september 2015 Rapport Geplaatst: 19 september 2015 (bewerkt) EA kent echt geen zak van de JPL. Verkeerde zoekopdracht ingegeven, kan me best vinden in de potentiële ratings. Bewerkt: 19 september 2015 door MegaPilot Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 september 2015 Rapport Geplaatst: 22 september 2015 Nog een paar dagen voor de release! Ik heb er echt veel zin in. Wat gaan jullie als eerste doen? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 september 2015 Rapport Geplaatst: 22 september 2015 Zeer waarschijnlijk FUT en als de servers eruit liggen Carriere. Reageren
Venzio Geplaatst: 22 september 2015 Rapport Geplaatst: 22 september 2015 vandaag 'beginnen' met de echte FIFA 16! Ik zal waarschijnlijk het meeste aan FUT besteden maar misschien probeer ik carrière ook nog even. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 september 2015 Rapport Geplaatst: 22 september 2015 Ik vraag me af of die spelers alleen groeien op de training in Carriere mode of ook in de wedstrijd. Wie weet dit? Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 september 2015 Rapport Geplaatst: 22 september 2015 Het lijkt mij wel dat spelers ook groeien in wedstrijden. Dat is ten slotte de beste manier om dingen te leren toch? Ik ga ervan uit dat de training het grootste aandeel heeft en de wedstrijden ook een beetje. Durf het echter niet met zekerheid te zeggen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 september 2015 Rapport Geplaatst: 22 september 2015 Ja, precies dat lijkt mij ook. Ik ga het uitzoeken donderdag. Hopelijk is mijn pakketje een beetje op tijd. Reageren
Venzio Geplaatst: 22 september 2015 Rapport Geplaatst: 22 september 2015 Het trainen werkt echt veel beter dan in voorgaande delen! Jonge talentvolle spelers train je ook veel sneller (zelfs zonder wedstrijden te spelen, 2 ingame maanden met Bergwijn en alleen al +2 omhoog door de trainingen). Spelers worden ook beter als ze niet spelen en je ze ook niet traint maar dit gaat wat trager. Gewoon wedstrijden met ze spelen levert meestal ook flink wat op. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 22 september 2015 Rapport Geplaatst: 22 september 2015 Nog een paar dagen voor de release! Ik heb er echt veel zin in. Wat gaan jullie als eerste doen? Aduriz en Van der Vaart kopen op FUT Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 september 2015 Rapport Geplaatst: 22 september 2015 Wat gaan jullie als eerste doen? Offline FUT zal het hier zijn, het spelen een beetje gewoon worden. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2015 Sinds gisterenmiddag binnen. Installeren ging verrassend snel dus kon na 2 minuten al aan de slag. Ik vind het tot nu toe een goed spel, de gameplay is verbeterd, maar qua graphics is er met deze FIFA nu eens echt 0 verandering en dat is wel een beetje jammer. Maar dat maakt de FIFA-fans niet echt uit, we zullen het sowieso blijven kopen Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 september 2015 Rapport Geplaatst: 24 september 2015 Redelikk gepakt Mangala en Pastore. Samen met de rest heb ik alles geselld en nu 50 K Ff een lekker team maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.