MegaPilot Geplaatst: 24 september 2015 Rapport Geplaatst: 24 september 2015 Vanwege m'n leeftijd kan ik geen gebruik maken van de online functies van EA. Ik ben 18+, hoe oud moet ik zijn om online FIFA te mogen spelen? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 september 2015 Rapport Geplaatst: 24 september 2015 De finesse shots zijn btw wel verschrikkelijk OP Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 september 2015 Rapport Geplaatst: 24 september 2015 (bewerkt) En nu kan ik plots wel weer online. Blijkbaar hebben die paar minuten me over de leeftijdsgrens van EA gebracht. Even serieus, wat voor een idiote bug is dit zeg. Bewerkt: 24 september 2015 door MegaPilot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2015 De finesse shots zijn btw wel verschrikkelijk OP Ik had een mooie met Nolito van een meter of 20, laag in de hoek beland. Zo een maakte ik niet op 15 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 september 2015 Rapport Geplaatst: 24 september 2015 De finesse shots zijn btw wel verschrikkelijk OP Ik had een mooie met Nolito van een meter of 20, laag in de hoek beland. Zo een maakte ik niet op 15 Precies Hoeveel K heb jij nu? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Zonet Proclubs weer hervat: 3 wedstrijden, 6 doelpunten, 9 punten Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 Pff, ben vandaag twee maal met een gestrekt been van achteren neergehaald in het strafschopgebied van de tegenstander. Wat denk je? Geen penalty. Vervolgens geeft een speler van mij de tegenstander in mijn eigen zestien een klein duwtje en het resultaat is een penalty en een gele kaart. Je zou verwachten dat EA Sports aandacht zou besteden aan overtredingen, aangezien situaties als deze in bijna iedere FIFA voorkomen. Maar helaas.... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 Nja, soms kom je weg met horrortackles en de andere keer krijg je licht rood. Echt vreemd. Kunnen jullie nog een penalty hard door het midden boven het hoofd van de keeper schieten zoals in 15? Ik probeerde het onlangs in FUT en de keeper pakte 'm gewoon waar ie in 15 gewoon boven het hoofd ging. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2015 Ik heb er zo 1 gescoord en 2 gemist, dus dat wordt hem niet meer Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 Ik heb er zo 1 gescoord en 2 gemist, dus dat wordt hem niet meer In 15 was dat echt 99% kans op een doelpunt hé. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2015 Jazeker. Zal nu moeten terugvallen op de mindgames bij strafschoppen Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 Ik probeer de bal hard in de linkerbovenhoek te schieten. Is tot nu toe steeds gelukt na 7 of 8 penaltys. Overigens scoorde mijn tegenstander een penalty door boven mijn keeper te schieten, dus het kan nog wel maar het is een stuk moeilijker. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 Ik krijg ontzettend vaak penalty's tegen CPU. Uitlokken is een eitje. Heb er wel 2 boven de keeper ingeramd. Nog nooit naast geschoten, maar al wel meerdere keren gehad dat de keeper de bal kon wegtikken Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2015 Iemand had het hier over horrortackles die niet bestraft worden. Hier wil ik aan toevoegen dat ze het een beetje verknakt hebben, aangezien ze bij het minste contact bij schouder tegen schouder al meteen gaan fluiten. Heb net 3 potjes tegen Ezra gespeeld en er werd constant voor zulke kleine dingen gefloten, terwijl andere (ergere) dingen vaker onbestraft blijven. Tot zover mijn dagelijks gezeik. Ik begin er wel beter in te worden, maar sommige dingen zijn echt zo ruk in dit spel. Reageren
aron24 Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 Spelers nemen ook geen enkele bal aan, echt vreselijk irritant. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.