Jump to content

FIFA 16


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    54

  • TekaLoca

    53

  • KoningJesper

    37

  • NickOwnage

    34

Pff, ben vandaag twee maal met een gestrekt been van achteren neergehaald in het strafschopgebied van de tegenstander. Wat denk je? Geen penalty. Vervolgens geeft een speler van mij de tegenstander in mijn eigen zestien een klein duwtje en het resultaat is een penalty en een gele kaart. :7

Je zou verwachten dat EA Sports aandacht zou besteden aan overtredingen, aangezien situaties als deze in bijna iedere FIFA voorkomen. Maar helaas....

Link to comment
Delen op andere websites

Nja, soms kom je weg met horrortackles en de andere keer krijg je licht rood. :puh: Echt vreemd.

Kunnen jullie nog een penalty hard door het midden boven het hoofd van de keeper schieten zoals in 15? Ik probeerde het onlangs in FUT en de keeper pakte 'm gewoon waar ie in 15 gewoon boven het hoofd ging.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand had het hier over horrortackles die niet bestraft worden. Hier wil ik aan toevoegen dat ze het een beetje verknakt hebben, aangezien ze bij het minste contact bij schouder tegen schouder al meteen gaan fluiten. Heb net 3 potjes tegen Ezra gespeeld en er werd constant voor zulke kleine dingen gefloten, terwijl andere (ergere) dingen vaker onbestraft blijven.

Tot zover mijn dagelijks gezeik.

Ik begin er wel beter in te worden, maar sommige dingen zijn echt zo ruk in dit spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...