Jump to content

FIFA 16


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    54

  • TekaLoca

    53

  • KoningJesper

    37

  • NickOwnage

    34

Ach, misschien is het voor het verloop van het toernooi inderdaad beter dat ik niet mee kan doen. Is ook wel eens leuk dat iemand anders de beste is. Bedankt voor je snelle reactie!

Je haalt me de woorden uit de mond smile3.gif Geruchten gaan dat jij wat onorthodoxe wijzen van spelen hanteert. Als organisatie willen we hier een zo leuk als mogelijk toernooi van maken en willen we elke vorm van competitievervalsing mijden. Na een spoedvergadering met de andere helft van het management hebben we besloten dat inschrijven vanaf woensdag mogelijk is. Schrijf je in en wie weet mag jij deelnemen en kun je titelverdediger TekaLoca van de troon stoten.
Link to comment
Delen op andere websites

Ach, misschien is het voor het verloop van het toernooi inderdaad beter dat ik niet mee kan doen. Is ook wel eens leuk dat iemand anders de beste is. Bedankt voor je snelle reactie!

Wat een grootspraak voor iemand die niet weet of er lucht of zand in een bal zit

Link to comment
Delen op andere websites

Schrijf je in en wie weet mag jij deelnemen en kun je titelverdediger TekaLoca van de troon stoten.

We zullen het houden bij titelhouder of iets dergelijks, aangezien ik mijn titel niet ga verdedigen deze keer.

Link to comment
Delen op andere websites

De gemoederen lopen al hoog op en het toernooi is nog niet eens geopend :klap:

We zullen het houden bij titelhouder of iets dergelijks, aangezien ik mijn titel niet ga verdedigen deze keer.

Ik snap best dat je de druk van de ketel probeert te halen door jezelf uit de favorietenrol te praten, maar besef dat je een eer hoog te houden hebt ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...