Jump to content

Toetsenbord + Muis


MaxVito

Recommended Posts

Hey,

Vaderdag komt eraan en mijn vader's toetsenbord is zwaar op en de muis begint ook na te laten.

Ik zat dus te denken aan een nieuw setje. Alleen als ik zo rond kijk weet ik niet zo 1 2 3 wat te pakken.

Hebben jullie misschien wat advies, mijn vader is programmeur en zit dus aardig wat tijd achter de PC.

Een iets grotere muis is wel een vereiste.

Alvast bedankt!

Mvg, Max

Bewerkt: door MaxVito
Link to comment
Delen op andere websites

Als hij programmeur is had hij allang een andere tobo en muis gepakt.

Om te beginnen, neem Logitech... Rx250 voor 10 euro en 10 euro een K120. Helaas dit valt af, je vader wil niet met goedkope spul zitten.

Voor intensief gebruik raad ik je een trackball aan, helaas zal je vader dit haten. Dus trackball valt af.

Misschien je vader een mechanische toetsenbord hebben, deze toetsenborden maken minder lawaai bij toetsaanslagen. maar het is niet goedkoop.

Bewerkt: door T2own-Gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Geef hem een cadeaukaart voor mediamarkt o.i.d. Dan kan hij zelf iets uitzoeken wat past bij zijn voorkeuren. :)

Ennneuh thanks for the reminder. Wanneer was vaderdag precies ? :#

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien je vader een mechanische toetsenbord hebben, deze toetsenborden maken minder lawaai bij toetsaanslagen. maar het is niet goedkoop.

Dit is dus echt enorme onzin. Sommige mechanische toetsenborden maken juist meer lawaai, afhankelijk van de switches in het toetsenbord. Welke switches wel en niet lawaai maken kun je opzoeken bij deze wikipagina van de heren van /g/.
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag zelf een nieuw setje gekocht voor me thuiswerkplek. Ben technisch applicatiebeheerder dus zit constant achter een toetsenbord en wou dus iets ergonomisch vanwege RSI klachten Ik heb uiteindelijk gekozen voor de Microsoft Sculp.

Is wel even wennen maar werkt zeer comfortabel.

mk_SEDT_large.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien je vader een mechanische toetsenbord hebben, deze toetsenborden maken minder lawaai bij toetsaanslagen. maar het is niet goedkoop.

Dit is dus echt enorme onzin. Sommige mechanische toetsenborden maken juist meer lawaai, afhankelijk van de switches in het toetsenbord. Welke switches wel en niet lawaai maken kun je opzoeken bij deze wikipagina van de heren van /g/.

Ik weet niet echt wat de voordelen zijn van mechanische toetsenborden. Persoonlijk vind ik low-profile toetsenborden fijn en dat zijn mechanische toetsenborden niet en volgens mij maakt zelfs de zachtste switch nogal wat geluid.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...