Jump to content

[GTA V] Politie-eenheden mod


Rickyboy30

Recommended Posts

[V1.00] - Nog in ontwikkeling

Dames en heren,

Ik ben net als in het begin toen GTA IV gereleased werd weer netjes bezig met een simpele Nederlandse eenheden mod.

In hoeverre willen jullie deze graag terug zien? Mocht er interesse zijn, dan zal ik deze mod verder doorzetten. Momenteel zijn namelijk alleen de uniformen omgezet.

Nederlandse politie agenten:

20jidq9.png

*Met de kogelvrije vesten:

2zs4gtk.png

Politie auto ( zwarte kleur en andere textures zijn momenteel nog niet edit-able ):

33p90np.png

Graag hoor ik dus of er dergelijke interesse in deze mod ligt en of jullie enige verzoekjes hebben.

TO DO LIST:

- Zwarte politie auto voorzien van witte kleuren, en politie striping.

- De textures van de sherrif politie auto aanpassen met strepen van politie.

- Optische geluidsignalen aanpassen.

- Brandweer en Ambulance aanpassen

Bewerkt: door Rickyboy30
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit. Wat ben je allemaal van plan te maken? Ga je ook de auto's aanpassen?

De AI aanpassen zou ook cool zijn (al lijkt me dat ingewikkeld) zodat de politie zich meer gedraagt als Nederlandse politie i.p.v. die agressieve Los Santos politie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dank voor de reacties! Politiewagens zijn momenteel heel erg gelimiteerd, omdat de kleuren nog niet aangepast kunnen worden - en de locatie van de textures niet geplaatst kunnen worden omdat het modellen nog op zich laat wachten.

Lang verhaal kort: komt goed! smile3.gif

Vraagje, wat vinden jullie het mooiste? De Nederlandse politie beschikt momenteel over de standaard zwarte vesten met 'Politie' of 'Police' er op. Tevens zijn er op straat ook agenten met compleet fluorerende gele vesten.

Wat zou het mooiste zijn? Hierbij een voorbeeld van de gele vesten:

2zs4gtk.png

>>> Door Crypteq: Berichten samengevoegd. Graag de bewerk knop gebruiken wanneer je iets wilt toevoegen aan je post.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...