Tommie59 Geplaatst: 1 juni 2015 Rapport Geplaatst: 1 juni 2015 (bewerkt) Vorige week met school in Parijs geweest: http://imgur.com/a/Qg9Zi Helaas dachten ze dat de Eiffeltoren gesloten was en konden we er dus niet op. En de Arc de Triomphe hadden ze niet voor gereserveerd. Bewerkt: 6 mei 2016 door Tommie59 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 juni 2015 Rapport Geplaatst: 1 juni 2015 Echt hele mooie en goede foto's! Reageren
herobriner007 Geplaatst: 1 juni 2015 Rapport Geplaatst: 1 juni 2015 Mooie foto's! Maar ik zou dat echt nooit doen, met de bus naar Parijs... ik word al misselijk als ik die foto's zie... pfff Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 juni 2015 Rapport Geplaatst: 1 juni 2015 Het is net nederland joh, mooie foto's! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 1 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2015 Mooie foto's! Maar ik zou dat echt nooit doen, met de bus naar Parijs... ik word al misselijk als ik die foto's zie... pfff Dacht ik dus ook, maar het viel mee. Was trouwens wel een beetje saai, 7 uur in een bus. Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 juni 2015 Rapport Geplaatst: 2 juni 2015 Dit zijn toch wel echt mijn favorieten hoor. Werkzaamheden Tolhokjes Asfalt Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2015 (bewerkt) Het ging vooral om het glooiende landschap dat lekker, maar dat is lastig op de foto te zetten als je met 99 km/u erdoorheen raast. (2e beetje te zien boven de brug) :$ En die tolhokjes; ach ik ben nooit verder geweest dan de Ardennen, dit was mijn eerste keer in Frankrijk en dan maak ik echt van alles foto's. (En volgens mij waren ze ook voorbijgekomen in het programma 'De slechtste chauffeur van Nederland' ) Bewerkt: 2 juni 2015 door Tommie59 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 3 juni 2015 Rapport Geplaatst: 3 juni 2015 Waarom heb je foto's gemaakt van de snelweg? Je kunt er bijna geen natuur op vinden Reageren
Tommie59 Geplaatst: 3 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2015 Als ik ergens kom waar ik niet zo snel weer kom (zoals Frankrijk) ben ik nog in staat om van elke straat een foto te maken. Dit viel nog wel mee, maar het zal wel meer uit verveling geweest zijn. 7 uur in een bus is megasaai. Reageren
NicolaB Geplaatst: 7 juni 2015 Rapport Geplaatst: 7 juni 2015 Geniaal. En dat is echt zonder een spatje sarcasme ofzo. Juist van de meest simpele dingen een foto maken, slecht of niet... gewoon hop 'pats' op de korrel. Misschien kijken we nu allemaal van... Meh, wat is dit nou weer voor meuk. Maar juist die foto's met van die dagelijkse dingen worden extra speciaal over 20-40 jaar. Bijv.: Dat laat je perfect de sfeer proeven van die tijd. Helemaal als je er zelf dan geweest ben, dan zijn het dit soort insta-shots die juist leuk zijn. En ik vind dat soms prachtig om te zien, dat je een foto maakt van een trekpleister, waar dan tientallen toeristen op staan en een auto dwars door het beeld komt of een foto van een snelweg of de achterkant van een random persoon op de korrel legt. Tja, je moet er maar van houden... Ik vind het top Reageren
Tommie59 Geplaatst: 23 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2015 Gister teruggekomen uit Duitsland. :o http://imgur.com/a/mjGkz Reageren
Michael Geplaatst: 24 juni 2015 Rapport Geplaatst: 24 juni 2015 Die foto's uit Duitsland zijn wel vet, ook die bossen. Misschien een tip voor de volgende keer, misschien kan je beter je foto's selecteren. Zijn er een aantal niet goed geworden, en zijn ze heel wazig, gooi ze dan gewoon weg, ik doe hetzelfde met Instagram. Als ik niet tevreden ben met iets dan komt die foto ook niet op mijn Instagram. Helaas kon ik niet de foto's bekijken van Parijs omdat het zoveel waren dat mijn computer bijna vast ging lopen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 24 juni 2015 Rapport Geplaatst: 24 juni 2015 Mooi werk, echte cultuur foto's Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 24 juni 2015 Rapport Geplaatst: 24 juni 2015 (bewerkt) Verkeerd topic :$ Bewerkt: 24 juni 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren
NicolaB Geplaatst: 10 juli 2015 Rapport Geplaatst: 10 juli 2015 Ziet er echt mooi uit Tom. Vooral met dat regenachtige plensweer komt er een mooi resultaat uit. Bad bentheim vind ik ook altijd wel een pitoresk plaatsje (met die kikkers en schildpadden in die vijver bij het slot ). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.