Just__Ownd Geplaatst: 14 juni 2015 Rapport Geplaatst: 14 juni 2015 Ik sta zelf al op de lijst ik wil ook ff iemand anders toevoegen Psn :jorn0cool Aanwezig: ja Headset ; ja Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 juni 2015 Rapport Geplaatst: 14 juni 2015 Ik volg de livestream vanavond. Reageren
Joriz Geplaatst: 14 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2015 Waarom geen custom races een keer met loopings enzo Als je leuke zelfgemaakte jobs hebt kunnen we die vanavond ook zeker starten. Als je me van een Social Club link naar de race kan voorzien kan ik hem vanmiddag in mijn GTA Online toevoegen. Ik sta zelf al op de lijst ik wil ook ff iemand anders toevoegen Mochten andere mensen ook mee willen doen, verzoek ik dat ze zich zelf aanmelden. Ik wil deze meeting toch echt voor forumleden houden, zodat als er iets mocht zijn tijdens de meeting je altijd dat in de chat kan melden en ik ook vice versa contact op kan nemen. Ik volg de livestream vanavond. Nice. Reageren
Jorn0co Geplaatst: 14 juni 2015 Rapport Geplaatst: 14 juni 2015 Psn: jorn0cool Headset :ja Aanwezig ; ja Reageren
Joriz Geplaatst: 14 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2015 Iedereen heeft inmiddels een vriendverzoek ontvangen via het PSN netwerk. Deze dien je te accepteren zodat ik je vanavond iets voor 20:00 kan uitnodigen in de besloten sessie in GTA Online. Mocht je vanavond problemen hebben met in de chat komen dan kan je altijd in het forum even mij aanschieten. In de chat zal ook de livestream te zien zijn. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 14 juni 2015 Rapport Geplaatst: 14 juni 2015 Ik ga kijken via YouTube . Veel plezier iedereen Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 14 juni 2015 Rapport Geplaatst: 14 juni 2015 me internet is weer normaal ik ben er klaar voor hopen op een leuke avond! Reageren
nolms Geplaatst: 14 juni 2015 Rapport Geplaatst: 14 juni 2015 kan ik ook nog mee doen? psn:nolm headset: ja Reageren
Joriz Geplaatst: 14 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2015 kan ik ook nog mee doen? psn:nolm headset: ja Ja, Ik heb je er bij gezet. Tot zo! Mocht je vanavond problemen hebben met in de chat komen dan kan je altijd in het forum even mij aanschieten Vergeet niet je headset in het interaction menu op everyone te zetten zodat iedereen je kan horen! Reageren
TobyDeenenMusic Geplaatst: 14 juni 2015 Rapport Geplaatst: 14 juni 2015 Ik wil graag meedoen aan de meeting Mijn psn is: TobyBaskteen. Headset ja Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 14 juni 2015 Rapport Geplaatst: 14 juni 2015 Zoals verwacht heb ik het niet gered. Veel plezier vanavond. Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 14 juni 2015 Rapport Geplaatst: 14 juni 2015 uiteindelijk is het toch gelukt, was gezellig! Reageren
Joriz Geplaatst: 14 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2015 Ondanks dat er aan het begin wat problemen waren met uitnodigen van spelers was het uiteindelijk nog gezellig geworden. Het was super cool om ook nog even de te dure gouden privéjet van binnen te bekijken. Helaas heb ik geen Snapmatics gemaakt. Wel natuurlijk een opname. De boeiende gameplay begint vanaf de 27ste minuut. Hier nog een uitgeknipte opname van onze vlucht in Nolms zijn gouden Buckingham Luxor Deluxe. Helaas zit onze zinloze gepraat van de headsets er niet bij. Hopelijk krijg ik dat nog ooit op een mooie manier voor elkaar. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 15 juni 2015 Rapport Geplaatst: 15 juni 2015 jammer dat me internet opeens uitviel maar veder was die leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.