Jump to content

[PS4] GTA Online Ill-Gotten Gains Meeting 14-06-2015 (20:00)


Joriz

Recommended Posts

Waarom geen custom races een keer met loopings enzo

Als je leuke zelfgemaakte jobs hebt kunnen we die vanavond ook zeker starten. Als je me van een Social Club link naar de race kan voorzien kan ik hem vanmiddag in mijn GTA Online toevoegen. smile3.gif

Ik sta zelf al op de lijst ik wil ook ff iemand anders toevoegen

Mochten andere mensen ook mee willen doen, verzoek ik dat ze zich zelf aanmelden. Ik wil deze meeting toch echt voor forumleden houden, zodat als er iets mocht zijn tijdens de meeting je altijd dat in de chat kan melden en ik ook vice versa contact op kan nemen.

Ik volg de livestream vanavond. biertje.gif

Nice. biertje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen heeft inmiddels een vriendverzoek ontvangen via het PSN netwerk. Deze dien je te accepteren zodat ik je vanavond iets voor 20:00 kan uitnodigen in de besloten sessie in GTA Online.

Mocht je vanavond problemen hebben met in de chat komen dan kan je altijd in het forum even mij aanschieten. In de chat zal ook de livestream te zien zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

kan ik ook nog mee doen?

psn:nolm

headset: ja

Ja, Ik heb je er bij gezet. Tot zo!

Mocht je vanavond problemen hebben met in de chat komen dan kan je altijd in het forum even mij aanschieten

Vergeet niet je headset in het interaction menu op everyone te zetten zodat iedereen je kan horen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks dat er aan het begin wat problemen waren met uitnodigen van spelers was het uiteindelijk nog gezellig geworden.

Het was super cool om ook nog even de te dure gouden privéjet van binnen te bekijken. Helaas heb ik geen Snapmatics gemaakt. Wel natuurlijk een opname. De boeiende gameplay begint vanaf de 27ste minuut.

Hier nog een uitgeknipte opname van onze vlucht in Nolms zijn gouden Buckingham Luxor Deluxe. Helaas zit onze zinloze gepraat van de headsets er niet bij. Hopelijk krijg ik dat nog ooit op een mooie manier voor elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...