Kaitjee98 Geplaatst: 21 juni 2016 Rapport Geplaatst: 21 juni 2016 Jup, heb zelfs ook niet veel met die sorteermachine, maar die racks zijn idd erg nice. Ben nu bezig met het bouwen van een huis voor mezelf in Sanctuary. Reageren
madviper Geplaatst: 22 juni 2016 Rapport Geplaatst: 22 juni 2016 Ik ga er een heel museumpje neerzetten voor de spullen. Vraag me alleen af of je ook bijv de Nuka cola's in zo'n display kan zetten. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 juli 2016 Rapport Geplaatst: 13 juli 2016 Heb fallout gisteren besteld. Zijn er tips voor de beginner? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 juli 2016 Rapport Geplaatst: 14 juli 2016 Heb fallout gisteren besteld. Zijn er tips voor de beginner? Nee, gewoon genieten Het is echt een spel waarbij je op (je eerste playthrough in ieder geval) gewoon moet doen wat je denkt dat goed is of dat je wil Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 15 juli 2016 Rapport Geplaatst: 15 juli 2016 Heb hem net binnen. Daar gaan we straks eens even lekker aan zitten Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 juli 2016 Rapport Geplaatst: 17 juli 2016 Iemand een idee hoe ik de fabriek/centrale wel levend in kom? Word constant gespawn-killed door die klote enemies Reageren
madviper Geplaatst: 18 juli 2016 Rapport Geplaatst: 18 juli 2016 (bewerkt) Welke fabriek bedoel je? En op welk punt kom je op de map terecht? Bewerkt: 18 juli 2016 door madviper Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 juli 2016 Rapport Geplaatst: 19 juli 2016 Heb het al gehaald. Die fabriek waar je heen moest van zo'n vent met een snor en als je eruit bent je leider van de minutemen word. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 26 juli 2016 Rapport Geplaatst: 26 juli 2016 De Vault-Tec Workshop DLC zal vandaag uitgebracht worden. In die DLC heb je als speler de mogelijkheid om je eigen Vault te bouwen en te beheren. Het zal me benieuwen, heb in ieder geval genoeg staal ingeslagen. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 juli 2016 Rapport Geplaatst: 26 juli 2016 Weet iemand hoe de search optie werkt als je die selecteert bij een materiaal dat je mist tijdens het bouwen? Reageren
3L1077 Geplaatst: 26 juli 2016 Rapport Geplaatst: 26 juli 2016 Dan worden die gehighlight als je gaat scavengen. Reageren
Niked Geplaatst: 26 juli 2016 Rapport Geplaatst: 26 juli 2016 De Vault-Tec Workshop DLC zal vandaag uitgebracht worden. In die DLC heb je als speler de mogelijkheid om je eigen Vault te bouwen en te beheren. Het zal me benieuwen, heb in ieder geval genoeg staal ingeslagen. Het blijkt dat je level 20 moet zijn om tot dat gebied te komen. Jammer, dan. Ik speel dit spel echt heel graag, alleen kon het verhaal me niet echt bommen waardoor ik nooit hoger ben geraakt dan level 12. Van de 20 uur die ik in Fallout 4 heb gestoken ben ik er misschien 3 van buiten m'n eigen gebied geweest. De andere 17 zijn besteed aan het bouwen, uitbreiden, zorgen dat er voedsel en water is,... . Reageren
madviper Geplaatst: 28 juli 2016 Rapport Geplaatst: 28 juli 2016 Geloof me, dat is ook echt nodig, liever ben je nog wat levels hoger. Ieder geval sterke wapens, goeie armor en genoeg stimpaks en radaway, of een goed power armor. Dinsdag gespeeld en ben 2 uur bezig geweest om de vijanden (Feral ghouls, Mole rats, Mirelurks, radscorpions, deathclaw) te doden daarbinnen en het hele gebied leeg te halen. Moet nog beginnen met het bouwen van de vault, vraag me af of dat hele gebied wel vol te krijgen is. Pas als je alles leeghaalt en de twee extra uitgangen naar boven vind merk je pas hoe groot de grot is. Heb wel zin om die vault te bouwen en kijken wat je allemaal voor experimenten moet uitvoeren. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 juli 2016 Rapport Geplaatst: 29 juli 2016 Dan worden die gehighlight als je gaat scavengen. wat bedoel je met scavengen? :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.