Jump to content

Fallout 4


MidnightMayhem

Recommended Posts

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    25

  • FlexxNL

    15

  • madviper

    10

  • 3L1077

    9

Hoe bedoel je precies? Als in mensen die je quests geven? Zo ja, die zijn er meer dan genoeg. :puh: Als je rondtrekt door de map om locaties te ontdekken of quests te voltooien, kom je meer dan genoeg mensen tegen die 1 of meerdere (side)quests voor je hebben. Alhoewel ik wel het gevoel heb dat het minder is als in Fallout 3 en New Vegas. Mocht je moeite hebben ze te vinden, ga als je ergens bent gewoon stukje voor stukje de locatie af en maak met iedereen een praatje.

Ik heb momenteel 156 voltooide quests, storyline voltooid en platinum trophy behaald, en ik kom nog steeds mensen tegen die een quest hebben voor me.

Link to comment
Delen op andere websites

Om een terminal te hacken kies je willekeurig een eerste woord. Rechts, onder de gekozen (foute) woorden, kan je zien hoeveel letters er goed zijn in het woord dat je gekozen hebt. Heb je er bv. 2 goed, dan heb je 2 letters op 2 plaatsen goed en moet je zoeken naar een woord wat er sterk op lijkt en ook die 2 letters heeft, op de juiste positie. Kan even lastig zijn, maar als je het doorhebt vlieg je er zo doorheen.

Je kiest bv. "BOOK", en de terminal geeft aan dat er 2 goed zijn. Dan ga je de lijst af, en zoek je woorden die er sterk op lijken en minstens 2 letters van het woord hebben. Zie je bv. "BACK" staan, zou dat heel goed het juiste antwoord kunnen zijn, je had immers 2 letters goed, en dat zouden de "B" en de "K" kunnen zijn in dit geval.

Je kan ook een groep vreemde tekens selecteren, daarmee kan je foute woorden (duds) verwijderen, en je pogingen resetten. Het aantal tekens wat je kan selecteren is volgens mij compleet random en verschilt per terminal.

Oh, en als een terminal je uitsluit (locked out), even wachten, en dan kan je weer een nieuwe poging doen.

Bewerkt: door Sentasi
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook een groep vreemde tekens selecteren, daarmee kan je foute woorden (duds) verwijderen, en je pogingen resetten. Het aantal tekens wat je kan selecteren is volgens mij compleet random en verschilt per terminal.

En dat voorkomt dat je "Locked Out" wordt en 10 sec moet wachten? Wist wel van de Perk af dat je niet meer hoeft te wachten maar deze truc kende ik nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je op tijd bent inderdaad hoef je niet steeds uit het systeem te gaan. Toch eens proberen de volgende keer.

Wat anders. De Automatron trailer is uit. Release 22 Maart.

Ziet er echt gaaf uit, beter dan ik dacht. Kan niet wachten tot dat ik m'n eigen robot kan bouwen. Tot die tijd maar even extra scrap items inslaan voor het vele bouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Werken ze niet met codes bij Xbox Live? Code met een bepaalde waarde aanschaffen bij één van de sites en dan opwaarderen en downloaden van DLC?

Heb Automatron binnen 8 uurtjes uitgespeeld. ja had niet verwacht dat ik er nu lang mee bezig was. Maar het was het echt waard. Laatste missie is echt lang, aan te raden om vaak te saven. Robot bouwen is vet, heb nu m'n eigen Sentry Bot kunnen bouwen.

Nu volgende maand de volgende wens kunnen uitvoeren. Een Deathclaw als huisdier.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

En de mogelijkheid om je wapens, power armor en outfits ten toon te stellen. Iets wat eigenlijk deels al met mods werd opgelost. Daar kijk ik meer naar uit, maarja eerst even thuis zijn dan kan de PS4 weer aan.

Volgende DLC wordt trouwens eentje waar je je eigen Vault kan bouwen, deze komt in Juli uit. En in Augustus komt Nuka World uit, weer een nieuw stuk wereld, nieuwe quests en veel meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...