Davedavy Geplaatst: 27 december 2016 Rapport Geplaatst: 27 december 2016 Jij hebt echt een absurd creatieve mind Had ik dat maar Reageren
Dexist Geplaatst: 1 januari 2017 Rapport Geplaatst: 1 januari 2017 Een Achtbaan op een Planeet, Planet coaster. Wat men al niet bedenkt en maakt :O Reageren
moechy Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Geplaatst: 2 januari 2017 De creaties zijn werkelijk eindeloos bij dit spel. :O Overigens mijn steamnaam is SvenZ0r of armoredathos (1 van die 2) dus mochten mensen me willen toevoegen, go ahead. Altijd leuk om workshopitems te delen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 januari 2017 Rapport Geplaatst: 7 januari 2017 Net iets te veel groen of genoeg? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 januari 2017 Rapport Geplaatst: 7 januari 2017 Ben begonnen aan een hybrid baan. De grote inspiratiebron is een achtbaan in Six Flags Magic Mountain. Hij is natuurlijk nog lang niet klaar, maar het begint al ergens op te lijken. Dit is overigens de baan waar de inspiratie vandaan komt. Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 januari 2017 Rapport Geplaatst: 7 januari 2017 (bewerkt) Zo. Vandaag kan ik eindelijk voor het eerst Planet Coaster spelen Ben benieuwd. Bewerkt: 7 januari 2017 door Davedavy Reageren
KoningJesper Geplaatst: 16 april 2017 Rapport Geplaatst: 16 april 2017 Niemand die dit meer speelt? Ben sinds de update maar weer gaan spelen en ben meteen weer verslaafd Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 april 2017 Rapport Geplaatst: 16 april 2017 Ik ben nooit gestopt het te spelen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 september 2017 Rapport Geplaatst: 7 september 2017 (bewerkt) Tijdje terug heb ik, na een weekje werk, een compleet park uitgebracht op de Steam Workshop. Hier even de beschrijving in het Engels omdat ik te lui om het te vertalen. Citaat Welcome to Will's Adventure, the park with the wildest rollercoasters and rides in the area! Take a ride on the unique Enigma, or enter the Wild Mine for a wild experience! If the heat has gotten the better of you, be sure to ride Saw Mill! The water ride will make sure that you'll be soaking wet at the end of the ride. For a one-of-a-kind ride, ride Gunner. This rollercoaster will make you feel like an eagle! But that's not all, there are a lot more rides waiting for you! Statistics: - This park is designed and build in a 72x66 blocks space. - It took about 8 days to finish this park. - 25 total employees: 7 vendors, 2 entertainers, 8 janitors, 5 security guards, and 3 mechanics. - 10 rides: 6 flat-rides, 1 water-ride, and 3 rollercoasters. - Park rating: 1869 - Amount of guests in the park: 3112 - This park is designed and build in a 72x66 blocks space. Do you want to create your own Will's Adventure? Download the park without any rides and the original pathlayout: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1112381365 This park will for sure have a low FPS due to the amount of people and trees in this park. What I recommend is turning down the settings to low and slowing down the game to 0.5/0.75 with Cheat Engine (download link below). This will make the game run slower but with a higher FPS. Made by: Ezra (2) Twitter: www.twitter.com/ezra24rct1 Twitch: www.twitch.tv/ezra24rct2 Cheat Engine: www.cheatengine.org* Link naar de Steam Workshop waar ook fotos staan: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1112367206 *=Niet gesponsord door CheatEngine Bewerkt: 7 september 2017 door Ezra24rct3 Reageren
moechy Geplaatst: 21 september 2017 Rapport Geplaatst: 21 september 2017 Ga ik geloof ik, ook maar eens terug opstarten. Zie net dat men workshop items het wel redelijk doen :D. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.