KoningJesper Geplaatst: 8 november 2016 Rapport Geplaatst: 8 november 2016 Als ik nu op Steam de 30 euro versie koop kan ik gewoon 17 november spelen? Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 november 2016 Rapport Geplaatst: 8 november 2016 Als ik nu op Steam de 30 euro versie koop kan ik gewoon 17 november spelen? Bij mij is hij 34,19? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 8 november 2016 Rapport Geplaatst: 8 november 2016 Ja zelfde Heb die van 38 maar gekocht Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 november 2016 Rapport Geplaatst: 8 november 2016 Ja zelfde Heb die van 38 maar gekocht Wel fijn om te zien dat een dlc 3 euro is en dat het ook maar 1 dlc is. Ik ga de game pas kopen over een aantal maanden tijdens een sale, 38 euro vind ik nu even te veel en ik heb ook niet heel erg de drang om de game te spelen. Reageren
Niked Geplaatst: 8 november 2016 Rapport Geplaatst: 8 november 2016 Als ik nu op Steam de 30 euro versie koop kan ik gewoon 17 november spelen? Ja. --- Btw, morgen start de beta! Kan niet wachten om die nieuwe dingetjes uit te proberen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 november 2016 Rapport Geplaatst: 9 november 2016 Die houten achtbanen die we zagen in de livestream van maandag zien er goed uit! Kan niet wachten tot ik ze zelf kan gaan bouwen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 november 2016 Rapport Geplaatst: 9 november 2016 Heb je ook de beta Ezra? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 november 2016 Rapport Geplaatst: 9 november 2016 Jep, paar weken geleden de Thrillseeker Edition gekocht. Ik heb gehoord dat de beta vanavond om 7 uur op Steam komt. Reageren
Dexist Geplaatst: 9 november 2016 Rapport Geplaatst: 9 november 2016 Jep, paar weken geleden de Thrillseeker Edition gekocht. Ik heb gehoord dat de beta vanavond om 7 uur op Steam komt. Nice, is die Thrill seeker nog te koop tijdens de beta? Of moet je deze eerder al hebben gekocht om mee te doen met de beta? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 november 2016 Rapport Geplaatst: 9 november 2016 Eerdere, maar t kan nog Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 november 2016 Rapport Geplaatst: 9 november 2016 (bewerkt) Jep, paar weken geleden de Thrillseeker Edition gekocht. Ik heb gehoord dat de beta vanavond om 7 uur op Steam komt. Nice, is die Thrill seeker nog te koop tijdens de beta? Of moet je deze eerder al hebben gekocht om mee te doen met de beta? Denk dat die nog te koop is tijdens de beta. Ik zal het ff voor je na vragen op de forums. ^^ Bewerkt: 9 november 2016 door Ezra24rct3 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 november 2016 Rapport Geplaatst: 9 november 2016 De BETA is net toegevoegd! Ben m nu aan het downloaden! :D Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 9 november 2016 Rapport Geplaatst: 9 november 2016 Prachtige game, heb al tijdje de Alfa Over veel functie`s is goed na gedacht en en het voelt als Alfa al volwaardig aan. Ben wel benieuwd naar preformance, nu kost het niet veel moeite om een flinke gpu op stoom te jagen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 november 2016 Rapport Geplaatst: 9 november 2016 Hij start maar niet Reageren
Dexist Geplaatst: 9 november 2016 Rapport Geplaatst: 9 november 2016 Hij doet het bij mij . Gewoon blijven proberen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.