Dexist Geplaatst: 15 november 2016 Rapport Geplaatst: 15 november 2016 Gelukkig nog net een groen stukje, kunnen ze even tot rust komen Filmpje van de eerste achtbaan die ik heb gemaakt edit: even een beter (HD!) versie geüpload Reageren
KoningJesper Geplaatst: 15 november 2016 Rapport Geplaatst: 15 november 2016 Erg netjes! Die stukken in de grot zijn echt heel nice! Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 15 november 2016 Rapport Geplaatst: 15 november 2016 So freaking smooth, echt prachtige layout heb je neergezet En ook goede theming erbij. Reageren
Dexist Geplaatst: 16 november 2016 Rapport Geplaatst: 16 november 2016 Launch Trailer Morgen komt ie uit. Reageren
Niked Geplaatst: 16 november 2016 Rapport Geplaatst: 16 november 2016 (bewerkt) Vorige week opnieuw begonnen : Nog een hoop werk aan, maar enkele dingen staan er tenminste al. Bewerkt: 16 november 2016 door Skullz-000 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 16 november 2016 Rapport Geplaatst: 16 november 2016 Draai de rotsen allemaal net wat anders, ziet er minder eentonig uit Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 19 november 2016 Rapport Geplaatst: 19 november 2016 Blijft vermakelijk een beetje bouwen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 november 2016 Rapport Geplaatst: 19 november 2016 Ik vind het echt gaaf om te zien wat jullie allemaal bouwen! Vooral jouw Minecart ziet er goed uit, Ezra. Dex, jouw houtenachtbaan gaat wel heel snel! :0 Ik miste alleen de opbouw van de spanning, aangezien de takel omhoog best snel ging. Reageren
Dexist Geplaatst: 19 november 2016 Rapport Geplaatst: 19 november 2016 Dex, jouw houtenachtbaan gaat wel heel snel! :0 Ik miste alleen de opbouw van de spanning, aangezien de takel omhoog best snel ging. Haha, die staat juist sneller omdat mensen gingen zeuren (althans het was niet leuk genoeg ) @EnergyCorse, wauw! Wat een details! Dat heeft je wel een tijdje gekost, of niet? Owjah en dit Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 19 november 2016 Rapport Geplaatst: 19 november 2016 Thanks Dexist, ben er inderdaad al tijd mee bezig (vanaf Alpha lol) Had niet verwacht dat het spel zo goed zou zijn Bovenstaande screen is inderdaad zo herkenbaar, voordat je het weet ben je paar uur verder. Reageren
Dexist Geplaatst: 22 november 2016 Rapport Geplaatst: 22 november 2016 ........ Dit filmpje, (zet geluid aan!) Reageren
moechy Geplaatst: 27 november 2016 Rapport Geplaatst: 27 november 2016 Zo dit spel ziet er goed uit zeg! Nog even wachten tot ik de rest van men games uit heb en dan deze maar eens spelen Reageren
moechy Geplaatst: 10 december 2016 Rapport Geplaatst: 10 december 2016 (bewerkt) Heb dit spel tot hiertoe nog niet gekocht, maar ik kan vooral de gameplay's van CTOP wel smaken Enige dat me wat tegenhoudt om dit te kopen is dat ik niet weet of ik hiervoor wel creatief genoeg ben Toch maar de aankoop gewaagd, we'll see Je kan me toevoegen op Steam: SvenZ0r of armoredathos geloof ik. Heb er net even mee bezig geweest, wat is dat bouwen moeilijk zeg :O Bewerkt: 11 december 2016 door moechy Reageren
moechy Geplaatst: 11 december 2016 Rapport Geplaatst: 11 december 2016 Sorry voor de triple post maar word nogal chaotisch anders. Heb iets proberen creeëren. Een cosmic cow stand maar dan wat aangekleed Heb hem gelijk in de steam workshop gezet. Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 december 2016 Rapport Geplaatst: 11 december 2016 Interesting... Lijkt me een leuk spel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.