moechy Geplaatst: 11 december 2016 Rapport Geplaatst: 11 december 2016 Interesting... Lijkt me een leuk spel Ja, lichtjes verslavend en de mogelijkheden zijn praktisch eindeloos. Wel ff moeilijk in het begin om de controls onder de knie te krijgen. Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 13 december 2016 Rapport Geplaatst: 13 december 2016 Ziet er goed uit moechy! Blijf het geweldig vinden wat er allemaal mogelijk is , en ook leuk om te zien wat de forum leden aan het bouwen zijn i Reageren
moechy Geplaatst: 13 december 2016 Rapport Geplaatst: 13 december 2016 Zo hé, kom ik ff aanzetten met men zielig torentje en dan laat jij ons zo'n bouwwerken zien . Het bouwsysteem zit goed in elkaar maar had voor mij wel iets simpeler gemogen, het word nogal verwarrend met de verschillende buildings en dergelijke. Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 17 december 2016 Rapport Geplaatst: 17 december 2016 Thanks moechy Ben het mee eens dat het afentoe wat onoverzichtelijk is kwa buildings etc, Binnenkort maar de winter update proberen. Reageren
moechy Geplaatst: 18 december 2016 Rapport Geplaatst: 18 december 2016 Vandaag een Coaster bay in kasteel stijl gemaakt, vind het zelf wel geslaagd. Stak wel wat tijd in Nu de Scenery rondom de Coaster nog aanpassen en dan is ie klaar. Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 19 december 2016 Rapport Geplaatst: 19 december 2016 Ziet er erg goed uit moechy, Erg vette layout die je neer hebt gezet + theming, ben ook benieuwd naar avond plaatjes ervan. Die boom is trouwens episch! Reageren
moechy Geplaatst: 19 december 2016 Rapport Geplaatst: 19 december 2016 Ik zal straks wat avondplaatjes schieten, dit is overigens de eerste map van het 2de carrierechapter, dus de boom is niet mijn werk . Reageren
moechy Geplaatst: 20 december 2016 Rapport Geplaatst: 20 december 2016 Zoals beloofd, wat avondplaatjes, overigens ook een Inkom gemaak in middeleeuwse stijl. Wel jammer dat het topic wat doodgevallen is Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 23 december 2016 Rapport Geplaatst: 23 december 2016 Ziet er erg goed uit! Ook leuk om de uitbreiding te zien, je zet een mooie medieval theme zo neer, Ben benieuwd naar je verdere update`s. Reageren
moechy Geplaatst: 23 december 2016 Rapport Geplaatst: 23 december 2016 Merk wel dat jij meer oog en geduld hebt voor details. Heb btw net een houten achtbaan gemaakt met naam "Flight of the dragon". Eerste achtbaan heette "The dragons lair". Dus ik probeer de benamingen ook middeleeuws en draakachtig te houden . Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 24 december 2016 Rapport Geplaatst: 24 december 2016 Details komen meestal vanzelf, heb ik wel geleerd in Rct3 Meestal heb ik altijd aan het begin geen flauw idee wat ik ga maken en begin ik maar beetje gebouwtjes te maken. en vervolgens veel experimenteren met rotatie`s/verschillende objecten. En wat ik al zei, was er al mee bezig sinds de alpha lol. Middeleeuws en Draakachtig is een epische combinatie. krijg nu ook gelijk weer zin om verder te bouwen , maar moet het spel nog updaten, Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 december 2016 Rapport Geplaatst: 24 december 2016 Ik zou jouw map echt graag willen downloaden Reageren
moechy Geplaatst: 24 december 2016 Rapport Geplaatst: 24 december 2016 Jouw park ziet er echt vet uit, damn :O. Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 26 december 2016 Rapport Geplaatst: 26 december 2016 Thanks voor de reactie`s Helaas is de preformance van het park inmiddels om the huilen. terwijl deze verre van af is. Dacht nog aan het begin , zou ik gewoon entree apart bouwen in een parkfile, en dan vervolgens zone`s per thema in aparte parkfile`s. Vervolgens terwijl ik aan het bouwen was ging het wel redelijk, maar wat later met 2 coasters die af zijn, 1 coaster in aanbouw een log flume en rapids in aanbouw en geen gasten is het dramatisch. Helpt ook niet dat het over 3 verschillende verdiepingen in een kasteel wordt gebouwd lol Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 december 2016 Rapport Geplaatst: 26 december 2016 Dat zijn nog eens kunststukjes, mooi hoor! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.